Én a saját "költségvetésemhez" mértemkiserik írta:Azt hiszem a nagy marketingszöveg az volt, hogy én most (a dízellel) is megállok 2-300km-enként. Nekem ezért lehet jó az eautó. Ennyi. Aztán a puding próbája az evés, lehet, hogy fél év múlva úgy adom el, mint a huzat. Majd beszámolok rólaRealista24 írta: Én értem, hogy óriási Tesla fan vagy, nincs is ezzel bajon és azt is értem, hogy neked megéri, de én azért szálltam témába, mert jött az általános marketingszöveg, hogy úgyis megáll az ember másfél óránként, és akkor ezt az időt töltheti töltéssel is.
A Tesla fanság meg inkább racionalitás. Jelenleg külön ligában játszanak. Voltam a Mercedesben megnézni egy EQB-t (asszony rángatott oda). Mondtam a vezető értékesítőnek, hogy én Teslát néztem, erre ő: Igen, technikailag nincs azon a szinten a Merci, de nagyobb benne a luxus érzés. Kb, mint ha vennél egy telefont, ami hardveresen/szoftveresen erősen le van maradva a konkurenciától, de a tok csili-vili, meg pihe-puha.
ui.: azt látom, hogy sokan hasonlítotok új árakat használt árakhoz. Alapból drágábbak az elektromosak, de ha használtakhoz nézzük az új autó árakat, akkor nagyon fals adatokat kapunk. Teljesen egyértelműen akkor érheti meg az eautó, ha az utazási szokásaidat le tudod fedni egy töltéssel és tudod otthon vagy a melóhelyen vagy a szomszédnál, vagy akárhol ingyen vagy legalább olcsó árammal tölteni.
A társasházban töltő nincs.
Garázsom sincs.
A melóhelyen tilos használni a töltőt.
Ennyi


