OFF

Filmek, zenék, könyvek, off... Egyszóval minden más.
Avatar
kiserik
Hozzászólások: 7062
Csatlakozott: 2016. március 14., hétfő 9:23

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 4., vasárnap 21:10

Realista24 írta: Te miről beszélsz? Ki mondta hogy évi két utazásra kell az autó?

Szóval a válasz, hogy ha látom hogy valami szabad, vagy épp használják, akkor előfordulása, hogy lesznek előttem meg ketten amire odaerek.

A másik, amire nem kaptam választ, mert gondolom nincs rá, hogy mi van, ha olyan dolgom van, ami miatt nem fér bele a megallas.

És hogy miért lovagol mindenki a hatotavon? Te elégedett lennél az Octaviaddal, ha minden 300km-en tankolni kéne?
Nem 2 utazásra, hanem 2 utazás miatt. Azért nem jó az elektromos autó, mert nem tud 1000km-t egy töltéssel menni. Kb ez az alapfeltevés, ami évente 1-2 alkalommal fordul elő általában.

Előfordulhat, de nagyon nem gyakori. Ahogy a kúton is előfordulhat, hogy sorba kell állnod.

A válasz, hogy akkor neked nagyon nem való elektromos autó. Ilyen egyszerű. Nem való mindenkinek. De gondolom otthon az autó mindig tele tankkal áll, mert mi van, ha rohanni kell 4-5-600km-re és nem fér bele egy tankolás. Mint írtam korábban, sokszor 10 perc elég egy megállóra, hogy újabb 200km-t tankolj. Jelenleg ma Magyarországon elég sűrűn előfordul, hogy egy sima tankolás sokkal több időt vesz igénybe (már ha van üzemanyag ugyebár).

Elégedett lennék, ha ingyen tankolnék bele, vagy 2 liter alatti lenne a fogyasztása B-)

Természetesen az elektromos autózás egy picit más megközelítést igényel. Mindent nem lehet. Nem működik, hogy olcsó legyen, az áram ingyen legyen, nagy legyen és még a világból is kimenjen egy töltéssel. Amit h3xor írt, Budapest-Dubravka 950km Model 3 LR: 3 megálló, egyenként 20 perc, kb 14.000Ft a töltés, végig a sebesség határokat betartva. Akinek ez belefér annak ok, akinek nem, annak nem. Ilyen egyszerű.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 68415
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2022. szeptember 4., vasárnap 20:23

Te miről beszélsz? Ki mondta hogy évi két utazásra kell az autó?

Szóval a válasz, hogy ha látom hogy valami szabad, vagy épp használják, akkor előfordulása, hogy lesznek előttem meg ketten amire odaerek.

A másik, amire nem kaptam választ, mert gondolom nincs rá, hogy mi van, ha olyan dolgom van, ami miatt nem fér bele a megallas.

És hogy miért lovagol mindenki a hatotavon? Te elégedett lennél az Octaviaddal, ha minden 300km-en tankolni kéne?
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Avatar
kiserik
Hozzászólások: 7062
Csatlakozott: 2016. március 14., hétfő 9:23

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 4., vasárnap 20:13

Realista24 írta:
Tehát orvosként azt mondod, hogy rendszeresen egy seggel 1000+ km-eket vezetni teljesen ok?
Azért némi értelmezési gond lejon ebből a mondatból.

Senki nem írta, hogy napi 1000kmt kell vezetni, és pont ebben van a lényeg, bár nem vagyunk egyformák.
Ha van évente vagy kétévente egyszer egy ilyen út, illetve kettő, mert odavissza, akkor azt bőven le lehet nyomni két részletben, mindenféle gond nélkül.

De meg lehet állni ötször is, nyilván, mindenesetre számomra nem életszerű az, hogy amit le tudok nyomni egy tank üzemanyaggal, azt elektromos autóval öt töltöttéssel tudom megtenni, és ezt úgy akarja valaki marketingelni, hogy úgyis meg kellene állni pihenni.

És ha valami mocskos sürgős dolgom van? És nem 1000 csak 4-5-600kmre?

Akik jobban témában vannak; pl. a Tesla ugye elvileg faszán megtervezi az utat, megallokat, töltés pontokat.
Ez elő vagy offline, tehát figyelembe veszi hogy xy hylen van 6 töltő, de épp mind foglal és másik 20 autót is odatervezett? Egy ilyen töltőponton átlag hány hely van Europaban?
Namost én úgy vagyok vele, hogy ha valaki évi, kétévi 1-2 út miatt vesz autót, annál valami nem kerek. Ahogy mondod, nem vagyunk egyformák. Én tudom magamról, a családomról, hogy 2-300 km után úgy is megállunk. Tavaly voltunk Szlovéniában autóval. Nem kellett úton útfélen tankolni, de megálltunk időnként, mert pisi, mert matricát kell venni a határon, mert éhesek lettünk, stb. Sokan annyira kihegyezik erre a hatótávra ezt az egészet, hogy már fáj. Mintha minden nap 1000km-eket kellene menniük (ezért értelmeztem így, mert nagyon úgy tűnt).

A Tesla rendszere online. Mutatja, hogy melyik töltőpont működik és melyik szabad. Az, hogy mennyi hely van egy töltőponton általában a forgalma határozza meg. Általában egy egy ilyen töltés 10-20 perc. Sokáig nem érdemes rajta lógni a töltőn, mert ahogy telik az akksi, úgy csökken az egységnyi idő alatt felvett áram. A rendszer az optimálisat tervezi és fogyasztástól, küldő hatásoktól függően menet közben módosítja is. Amit még tudni kell, hogy a Tesla nem csak Superchargereken (Tesla töltő) tud tölteni, hanem bárhol.

Nálam rohadt egszerű volt a képlet: van napelemem, napi rendszerességgel max 100km-t megyek, havona max 5-ször 2-300km, évi 1-2-szer hosszabb, viszont évente megyünk 35-40.000 km-t. Ilyen üzemanyagár és autóárak mellett ez volt a logikus lépés. (nem mellesleg jelenleg még ingyenes az összes magyarországi supercharger)
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!

Avatar
gutihaz14
Hozzászólások: 7462
Csatlakozott: 2013. április 27., szombat 14:09

Re: OFF

HozzászólásSzerző: gutihaz14 » 2022. szeptember 4., vasárnap 20:03

h3x0r írta: Norvég Tesla-tulajdonosok éhség sztrájkba kezdtek. Autóik hibáira szerették volna felhívni Elon Musk figyelmét, és követelték a javítást. A teljesség igénye nélkül hidegben vagy épp nagy melegben nem induló autókról, nem nyíló – esetleg maguktól kinyíló – ajtókról, kilazuló első ülésekről, beázó csomagtartóról, rapszodikusan működő Autopilotról, visszaeső teljesítményről, a kelleténél kisebb hatótávról számoltak be. Valamint arról, hogy a Tesla csak ígérget, de nem intézkedik, és telefonon is csak várakoztatják őket. :mrgreen:
de lennék norvég hogy ilyen problémáim legyenek. igazi first world problem
valamelyik univerzumban: :box:
----------------tbo---------------
hakimi-militao-rüdiger-davies---
camavinga-tchouaméni-bellingham
---brahim-haaland-mbappe---

edzo: xabi apo

Avatar
h3x0r
Hozzászólások: 9812
Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Nagyvárad

Re: OFF

HozzászólásSzerző: h3x0r » 2022. szeptember 4., vasárnap 20:01

Norvég Tesla-tulajdonosok éhség sztrájkba kezdtek. Autóik hibáira szerették volna felhívni Elon Musk figyelmét, és követelték a javítást. A teljesség igénye nélkül hidegben vagy épp nagy melegben nem induló autókról, nem nyíló – esetleg maguktól kinyíló – ajtókról, kilazuló első ülésekről, beázó csomagtartóról, rapszodikusan működő Autopilotról, visszaeső teljesítményről, a kelleténél kisebb hatótávról számoltak be. Valamint arról, hogy a Tesla csak ígérget, de nem intézkedik, és telefonon is csak várakoztatják őket. :mrgreen:

Avatar
h3x0r
Hozzászólások: 9812
Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Nagyvárad

Re: OFF

HozzászólásSzerző: h3x0r » 2022. szeptember 4., vasárnap 19:55

Realista24 írta: Akik jobban témában vannak; pl. a Tesla ugye elvileg faszán megtervezi az utat, megallokat, töltés pontokat.
Ez elő vagy offline, tehát figyelembe veszi hogy xy hylen van 6 töltő, de épp mind foglal és másik 20 autót is odatervezett? Egy ilyen töltőponton átlag hány hely van Europaban?
Debrecen 2
Miskolc, Sormas, Szeged 8
Györ 10
Fót, Szigetszentmiklós, Törökbálint 12

Azt mutatja, hogy hany szabad hely van, de hogy hanyan terveznek oda menni, azt nem.

Avatar
___Samy___
Hozzászólások: 8626
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:51

Re: OFF

HozzászólásSzerző: ___Samy___ » 2022. szeptember 4., vasárnap 19:49

kiserik írta:
___Samy___ írta:
Valoszinu akkor meg nem ultel kenyelmes kocsiban, ha neked 2-300 km megerolteto ulve.
Amit én mondtam és amit te, az nagyon nem találkozik kb sehol. Nem tudom, hogy mi tartozik a kényelmes kocsik közé, nekem egy 8 éves RS Octáviám van (baszott kényelmes ülésekkel, nagyon fogom sajnálni őket), előtte is RS Octáviám volt. Jöttem már haza Svájcból 6-os Audival egy seggel és köszönöm szépen, többet nem kérek belőle, pedig nem fájt a hátam.
Nika91127 írta:

Ezt adom :)
Nekem most Passatom van, ebben nem fáj a hátam -pedig van baj a csigolyáimmal.
Én pl nem fogok megállni cigizni/stb.
Tehát orvosként azt mondod, hogy rendszeresen egy seggel 1000+ km-eket vezetni teljesen ok? Azaz szinte mozdulatlanul ülni 8-9 órát, ez idő alatt egyszer sem WC-zni, és hogy ne kelljen megállni, inni se nagyon? Az út végefelé pedig maximális lesz a koncentrációd elgémberedve, kiszáradva és focilabda méretű hólyaggal? :lol:

Kicsit túl van misztifikálva ez az ""elmegy 1000+km-t egy tankkal"", mintha olyan sokan mennének legaláb heti rendszerességgel 1000+km-t és közbe soha nem állnának meg mert ők a szállító. Persze nem való mindenkinek az elektromos szekér (pl ha nem tudja megoldani a töltést), de hogy ez a legnagyonn érv ellene, hogy nem megy el 1000+km-t kicsit vicces :lol:
Realista24 írta:

Sztem kiserik nem eszik kocsiban :kalapos:
Bizony hogy nem. Nem disznóól az, bakker. Nekem senki nem fog belemorzsázni, engem még megtanítottak vigyázni a dolgaimra :lol:
Bencze írta: Itt egy cikk, hogy realisabb kepet kapjunk errol a remek rendszerrol. https://www.latimes.com/business/story/ ... ?_amp=true
Elolvastam, kár volt. Hoztál egy majdnem 1 éves cikket egy béta (kisérleti) programról, miszerint egy frissítés után hibák merültek fel a programban, amit javítottak, amint kiderült. Lehet tapsolni, ilyet még nem látott a világ, amióta informatika létezik :lol: Ismét elmondom: az FSD egy kisérleti program. A frissítések tesztelésére külön lehet jelentkezni. Használata közben minden felelősség a sofőr felelőssége. A kikapcsolása nagyon egyszerű, ahogyan könnyen bele is lehet avatkozni, nem erőszakoskodik a program az emberrel. Ott ülsz, kezed a kormányon, lábad a pedálok környékén figyelsz és hagyod, hogy az autó vezessen. Ha bármi gáz van, közbeszólsz, megoldod. Általában a balesetek után rendre kiderült, hogy vagy be se volt kapcsolva a vezetés támogató rendszer, vagy egyszerűen nem a vezetéssel foglalkozott a sofőr (mondjuk hátramászott és lefeküdt aludni).
Ha jo az auto, nem faj benne semmid, nincs se pisi, se kaka, ehes sem vagy, akkor minek megallni?

Most fehervarra vezettem at szabolcsbol egy seggel, visszafele is csak Hatvannal alltunk meg, mert eppen ehes volt mindenki. De tavaly szinten szabolcsbol mentunk at zalara, egy seggel oda, vissza. Elotte Pápa mellé, szinten egy seggel. Igaz ez nem volt annyira elonyos, mert meg nem a mostani autom volt, erezte is a hatam.

Tehat ha nincs semmi dolog, akkor en nem szoktam megallni, ezt egy elektromossal pedig nem tudnam megtenni. Azzal jelenleg meg csak a varosban valo szaladgalasnak van ertelme, hosszabb tavra elo kell kapni a benzinest vagy a dizelest.
"We will not fight for one decade, when Madrid is the best club of the last century and the best club in history, also the best in the last decade and is the best because we never do something like that, not appreciate someone success"

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 68415
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2022. szeptember 4., vasárnap 19:39

Tehát orvosként azt mondod, hogy rendszeresen egy seggel 1000+ km-eket vezetni teljesen ok?
Azért némi értelmezési gond lejon ebből a mondatból.

Senki nem írta, hogy napi 1000kmt kell vezetni, és pont ebben van a lényeg, bár nem vagyunk egyformák.
Ha van évente vagy kétévente egyszer egy ilyen út, illetve kettő, mert odavissza, akkor azt bőven le lehet nyomni két részletben, mindenféle gond nélkül.

De meg lehet állni ötször is, nyilván, mindenesetre számomra nem életszerű az, hogy amit le tudok nyomni egy tank üzemanyaggal, azt elektromos autóval öt töltöttéssel tudom megtenni, és ezt úgy akarja valaki marketingelni, hogy úgyis meg kellene állni pihenni.

És ha valami mocskos sürgős dolgom van? És nem 1000 csak 4-5-600kmre?

Akik jobban témában vannak; pl. a Tesla ugye elvileg faszán megtervezi az utat, megallokat, töltés pontokat.
Ez elő vagy offline, tehát figyelembe veszi hogy xy hylen van 6 töltő, de épp mind foglal és másik 20 autót is odatervezett? Egy ilyen töltőponton átlag hány hely van Europaban?
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Avatar
babaking
Hozzászólások: 3357
Csatlakozott: 2013. április 23., kedd 14:11
Kedvenc játékosaid: Guti, Kaká, Varane, Marcelo, SR4, Modric, Kroos, Nacho
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: babaking » 2022. szeptember 4., vasárnap 19:20

Autópályán én is olyan 300 km után szoktam megallni. Az alatt lenyomom egyben, ha meg mondjuk 500at kell menni akkor kb elfelezem. Gyors pisi / kávé max 5 perc illetve ha eses vagyok akkor eszek. Nálam lehet enni az autóban, de csak olyat ami nem tesz tönkre semmit es én vezetes közben nem eszek, max olyat amit egybe be tudok kapni.

Meki és társai kizárva, még a zacskó is zsíros, és nyilván céklaleves is tabu :mrgreen: de egy szendvics, vagy perec rendben van.
A Futball mindenké. A pénz viszont, csak a kiválasztott keveseké, és mindent meg is tesznek, hogy ez így is maradjon.

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 68415
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2022. szeptember 4., vasárnap 17:54

Nem mindegy, hogy nem eszel vagy nem tudsz enni :kalapos:
Meg ha azt írtad volna, hogy tiltja a kresz, azért nem eszel...
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3652
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2022. szeptember 4., vasárnap 17:54

kiserik írta:
___Samy___ írta:
Valoszinu akkor meg nem ultel kenyelmes kocsiban, ha neked 2-300 km megerolteto ulve.
Amit én mondtam és amit te, az nagyon nem találkozik kb sehol. Nem tudom, hogy mi tartozik a kényelmes kocsik közé, nekem egy 8 éves RS Octáviám van (baszott kényelmes ülésekkel, nagyon fogom sajnálni őket), előtte is RS Octáviám volt. Jöttem már haza Svájcból 6-os Audival egy seggel és köszönöm szépen, többet nem kérek belőle, pedig nem fájt a hátam.
Nika91127 írta:

Ezt adom :)
Nekem most Passatom van, ebben nem fáj a hátam -pedig van baj a csigolyáimmal.
Én pl nem fogok megállni cigizni/stb.
Tehát orvosként azt mondod, hogy rendszeresen egy seggel 1000+ km-eket vezetni teljesen ok? Azaz szinte mozdulatlanul ülni 8-9 órát, ez idő alatt egyszer sem WC-zni, és hogy ne kelljen megállni, inni se nagyon? Az út végefelé pedig maximális lesz a koncentrációd elgémberedve, kiszáradva és focilabda méretű hólyaggal? :lol:

Kicsit túl van misztifikálva ez az ""elmegy 1000+km-t egy tankkal"", mintha olyan sokan mennének legaláb heti rendszerességgel 1000+km-t és közbe soha nem állnának meg mert ők a szállító. Persze nem való mindenkinek az elektromos szekér (pl ha nem tudja megoldani a töltést), de hogy ez a legnagyonn érv ellene, hogy nem megy el 1000+km-t kicsit vicces :lol:
Realista24 írta:

Sztem kiserik nem eszik kocsiban :kalapos:
Bizony hogy nem. Nem disznóól az, bakker. Nekem senki nem fog belemorzsázni, engem még megtanítottak vigyázni a dolgaimra :lol:
Bencze írta: Itt egy cikk, hogy realisabb kepet kapjunk errol a remek rendszerrol. https://www.latimes.com/business/story/ ... ?_amp=true
Elolvastam, kár volt. Hoztál egy majdnem 1 éves cikket egy béta (kisérleti) programról, miszerint egy frissítés után hibák merültek fel a programban, amit javítottak, amint kiderült. Lehet tapsolni, ilyet még nem látott a világ, amióta informatika létezik :lol: Ismét elmondom: az FSD egy kisérleti program. A frissítések tesztelésére külön lehet jelentkezni. Használata közben minden felelősség a sofőr felelőssége. A kikapcsolása nagyon egyszerű, ahogyan könnyen bele is lehet avatkozni, nem erőszakoskodik a program az emberrel. Ott ülsz, kezed a kormányon, lábad a pedálok környékén figyelsz és hagyod, hogy az autó vezessen. Ha bármi gáz van, közbeszólsz, megoldod. Általában a balesetek után rendre kiderült, hogy vagy be se volt kapcsolva a vezetés támogató rendszer, vagy egyszerűen nem a vezetéssel foglalkozott a sofőr (mondjuk hátramászott és lefeküdt aludni).
Hát, én nem utazok egyben ennyit. Max 300 km körül. Az alatt nem nagyon szoktam megállni, csak ha sokat iszom.

Avatar
kiserik
Hozzászólások: 7062
Csatlakozott: 2016. március 14., hétfő 9:23

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 4., vasárnap 17:50

___Samy___ írta:
kiserik írta: Ja, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t? Így 40-en túl nekem azért jól esik 2-300 km-enként megállni nyújtózni, harapni valamit esetleg pisilni. Egyébként is az átlag emberek nem nagyon mennek napi szinten 1000 km-eket, ha jól gondolom.
Valoszinu akkor meg nem ultel kenyelmes kocsiban, ha neked 2-300 km megerolteto ulve.
Amit én mondtam és amit te, az nagyon nem találkozik kb sehol. Nem tudom, hogy mi tartozik a kényelmes kocsik közé, nekem egy 8 éves RS Octáviám van (baszott kényelmes ülésekkel, nagyon fogom sajnálni őket), előtte is RS Octáviám volt. Jöttem már haza Svájcból 6-os Audival egy seggel és köszönöm szépen, többet nem kérek belőle, pedig nem fájt a hátam.
Nika91127 írta:
hehetheoriginal írta: mikor kurvakényelmes az auto es elvezet vezetni, hallgatod a zenét, anya meg adja jobbrol a hamit meg az üccsit, le lehet azt vezetni :roll:
Ezt adom :)
Nekem most Passatom van, ebben nem fáj a hátam -pedig van baj a csigolyáimmal.
Én pl nem fogok megállni cigizni/stb.
Tehát orvosként azt mondod, hogy rendszeresen egy seggel 1000+ km-eket vezetni teljesen ok? Azaz szinte mozdulatlanul ülni 8-9 órát, ez idő alatt egyszer sem WC-zni, és hogy ne kelljen megállni, inni se nagyon? Az út végefelé pedig maximális lesz a koncentrációd elgémberedve, kiszáradva és focilabda méretű hólyaggal? :lol:

Kicsit túl van misztifikálva ez az ""elmegy 1000+km-t egy tankkal"", mintha olyan sokan mennének legaláb heti rendszerességgel 1000+km-t és közbe soha nem állnának meg mert ők a szállító. Persze nem való mindenkinek az elektromos szekér (pl ha nem tudja megoldani a töltést), de hogy ez a legnagyonn érv ellene, hogy nem megy el 1000+km-t kicsit vicces :lol:
Realista24 írta:
hehetheoriginal írta: mikor kurvakényelmes az auto es elvezet vezetni, hallgatod a zenét, anya meg adja jobbrol a hamit meg az üccsit, le lehet azt vezetni :roll:
Sztem kiserik nem eszik kocsiban :kalapos:
Bizony hogy nem. Nem disznóól az, bakker. Nekem senki nem fog belemorzsázni, engem még megtanítottak vigyázni a dolgaimra :lol:
Bencze írta: Itt egy cikk, hogy realisabb kepet kapjunk errol a remek rendszerrol. https://www.latimes.com/business/story/ ... ?_amp=true
Elolvastam, kár volt. Hoztál egy majdnem 1 éves cikket egy béta (kisérleti) programról, miszerint egy frissítés után hibák merültek fel a programban, amit javítottak, amint kiderült. Lehet tapsolni, ilyet még nem látott a világ, amióta informatika létezik :lol: Ismét elmondom: az FSD egy kisérleti program. A frissítések tesztelésére külön lehet jelentkezni. Használata közben minden felelősség a sofőr felelőssége. A kikapcsolása nagyon egyszerű, ahogyan könnyen bele is lehet avatkozni, nem erőszakoskodik a program az emberrel. Ott ülsz, kezed a kormányon, lábad a pedálok környékén figyelsz és hagyod, hogy az autó vezessen. Ha bármi gáz van, közbeszólsz, megoldod. Általában a balesetek után rendre kiderült, hogy vagy be se volt kapcsolva a vezetés támogató rendszer, vagy egyszerűen nem a vezetéssel foglalkozott a sofőr (mondjuk hátramászott és lefeküdt aludni).
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3652
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2022. szeptember 4., vasárnap 16:50

Halfkey írta:
Nika91127 írta:

Ezt adom :)
Nekem most Passatom van, ebben nem fáj a hátam -pedig van baj a csigolyáimmal.
Én pl nem fogok megállni cigizni/stb.
Amíg egy tankkal elmegy a gép 1000+ km-t, és nincs saját napelemem, amiről otthon töltöm (meg családi házam sincs), addig marad ez :) 25.000 km alatt a számolt átlag fogyasztásom 5,1...
Nemtudom mikori, nekem 2018as volt, az ülés kényelmessége nagyjából az egy pozitívum amit el tudok róla mondani (nyilván a kategóriájához viszonyítva). Nem volt rendszer amit 3 év alatt ne kellett volna gyári hiba miatt szervízelni. Szervó, motor, váltó, fék, mindennel történt valami, mindenre az volt a válasz hogy ismert típushiba.
2017-es, a facelift előtti :) Sima egyszerű "kicsi" érintő képernyő, manuális váltós, semmi flikk-flakk. 150 lovas 2.0 CRTDI. 188ezer km van benne :)

Avatar
Halfkey
Hozzászólások: 5424
Csatlakozott: 2013. április 21., vasárnap 2:13

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Halfkey » 2022. szeptember 4., vasárnap 16:41

Nika91127 írta:
hehetheoriginal írta: mikor kurvakényelmes az auto es elvezet vezetni, hallgatod a zenét, anya meg adja jobbrol a hamit meg az üccsit, le lehet azt vezetni :roll:
Ezt adom :)
Nekem most Passatom van, ebben nem fáj a hátam -pedig van baj a csigolyáimmal.
Én pl nem fogok megállni cigizni/stb.
Amíg egy tankkal elmegy a gép 1000+ km-t, és nincs saját napelemem, amiről otthon töltöm (meg családi házam sincs), addig marad ez :) 25.000 km alatt a számolt átlag fogyasztásom 5,1...
Nemtudom mikori, nekem 2018as volt, az ülés kényelmessége nagyjából az egy pozitívum amit el tudok róla mondani (nyilván a kategóriájához viszonyítva). Nem volt rendszer amit 3 év alatt ne kellett volna gyári hiba miatt szervízelni. Szervó, motor, váltó, fék, mindennel történt valami, mindenre az volt a válasz hogy ismert típushiba.

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 68415
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2022. szeptember 4., vasárnap 15:26

hehetheoriginal írta:
Ja, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t
mikor kurvakényelmes az auto es elvezet vezetni, hallgatod a zenét, anya meg adja jobbrol a hamit meg az üccsit, le lehet azt vezetni :roll:
Sztem kiserik nem eszik kocsiban :kalapos:
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3652
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2022. szeptember 4., vasárnap 15:17

hehetheoriginal írta:
Ja, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t
mikor kurvakényelmes az auto es elvezet vezetni, hallgatod a zenét, anya meg adja jobbrol a hamit meg az üccsit, le lehet azt vezetni :roll:
Ezt adom :)
Nekem most Passatom van, ebben nem fáj a hátam -pedig van baj a csigolyáimmal.
Én pl nem fogok megállni cigizni/stb.
Amíg egy tankkal elmegy a gép 1000+ km-t, és nincs saját napelemem, amiről otthon töltöm (meg családi házam sincs), addig marad ez :) 25.000 km alatt a számolt átlag fogyasztásom 5,1...

Avatar
Bencze
Hozzászólások: 1944
Csatlakozott: 2014. június 5., csütörtök 12:32
Kedvenc játékosaid: Benzema, Valverde
Kedvenc csapatod: Tippelj :)

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Bencze » 2022. szeptember 4., vasárnap 15:09

Itt egy cikk, hogy realisabb kepet kapjunk errol a remek rendszerrol. https://www.latimes.com/business/story/ ... ?_amp=true

Avatar
___Samy___
Hozzászólások: 8626
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:51

Re: OFF

HozzászólásSzerző: ___Samy___ » 2022. szeptember 4., vasárnap 15:04

kiserik írta: Ja, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t? Így 40-en túl nekem azért jól esik 2-300 km-enként megállni nyújtózni, harapni valamit esetleg pisilni. Egyébként is az átlag emberek nem nagyon mennek napi szinten 1000 km-eket, ha jól gondolom.
Valoszinu akkor meg nem ultel kenyelmes kocsiban, ha neked 2-300 km megerolteto ulve.
"We will not fight for one decade, when Madrid is the best club of the last century and the best club in history, also the best in the last decade and is the best because we never do something like that, not appreciate someone success"

Avatar
hehetheoriginal
Hozzászólások: 17839
Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
Kedvenc játékosaid: elfenomeno

Re: OFF

HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 4., vasárnap 15:03

Ja, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t
mikor kurvakényelmes az auto es elvezet vezetni, hallgatod a zenét, anya meg adja jobbrol a hamit meg az üccsit, le lehet azt vezetni :roll:
thereisonly1ronaldo

Avatar
h3x0r
Hozzászólások: 9812
Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Nagyvárad

Re: OFF

HozzászólásSzerző: h3x0r » 2022. szeptember 4., vasárnap 14:57

kiserik írta: Ja, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t? Így 40-en túl nekem azért jól esik 2-300 km-enként megállni nyújtózni, harapni valamit esetleg pisilni. Egyébként is az átlag emberek nem nagyon mennek napi szinten 1000 km-eket, ha jól gondolom.
Budapest - Dubrovnik (950 km, 9 ora)
Azert nem mindegy, hogy mondjuk 4-5 alkalommal megallsz pisilni meg mozogni 10 percre vagy 1-1 alkalommal fel orakat kell tolts.

bmw i3s (10-11 millio) 7 megallas es 4 ora toltes
volkswagen id3 (16 millio) 4 megallas es 2 ora toltes

18-19 millios autokkal mar megvagy masfel ora alatt. persze ha szabad a tolto :lol:

itt szamoltam (lehet van jobb oldal is ennel) https://abetterrouteplanner.com/


Vissza:

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: 4 regisztrált és 0 vendég