___Samy___ írta:
kiserik írta:
Ja, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t? Így 40-en túl nekem azért jól esik 2-300 km-enként megállni nyújtózni, harapni valamit esetleg pisilni. Egyébként is az átlag emberek nem nagyon mennek napi szinten 1000 km-eket, ha jól gondolom.
Valoszinu akkor meg nem ultel kenyelmes kocsiban, ha neked 2-300 km megerolteto ulve.
Amit én mondtam és amit te, az nagyon nem találkozik kb sehol. Nem tudom, hogy mi tartozik a kényelmes kocsik közé, nekem egy 8 éves RS Octáviám van (baszott kényelmes ülésekkel, nagyon fogom sajnálni őket), előtte is RS Octáviám volt. Jöttem már haza Svájcból 6-os Audival egy seggel és köszönöm szépen, többet nem kérek belőle, pedig nem fájt a hátam.
Nika91127 írta:
hehetheoriginal írta:
mikor kurvakényelmes az auto es elvezet vezetni, hallgatod a zenét, anya meg adja jobbrol a hamit meg az üccsit, le lehet azt vezetni
Ezt adom

Nekem most Passatom van, ebben nem fáj a hátam -pedig van baj a csigolyáimmal.
Én pl nem fogok megállni cigizni/stb.
Tehát orvosként azt mondod, hogy rendszeresen egy seggel 1000+ km-eket vezetni teljesen ok? Azaz szinte mozdulatlanul ülni 8-9 órát, ez idő alatt egyszer sem WC-zni, és hogy ne kelljen megállni, inni se nagyon? Az út végefelé pedig maximális lesz a koncentrációd elgémberedve, kiszáradva és focilabda méretű hólyaggal?
Kicsit túl van misztifikálva ez az ""elmegy 1000+km-t egy tankkal"", mintha olyan sokan mennének legaláb heti rendszerességgel 1000+km-t és közbe soha nem állnának meg mert ők a szállító. Persze nem való mindenkinek az elektromos szekér (pl ha nem tudja megoldani a töltést), de hogy ez a legnagyonn érv ellene, hogy nem megy el 1000+km-t kicsit vicces
Realista24 írta:
hehetheoriginal írta:
mikor kurvakényelmes az auto es elvezet vezetni, hallgatod a zenét, anya meg adja jobbrol a hamit meg az üccsit, le lehet azt vezetni
Sztem kiserik nem eszik kocsiban
Bizony hogy nem. Nem disznóól az, bakker. Nekem senki nem fog belemorzsázni, engem még megtanítottak vigyázni a dolgaimra
Elolvastam, kár volt. Hoztál egy majdnem 1 éves cikket egy béta (kisérleti) programról, miszerint egy frissítés után hibák merültek fel a programban, amit javítottak, amint kiderült. Lehet tapsolni, ilyet még nem látott a világ, amióta informatika létezik

Ismét elmondom: az FSD egy kisérleti program. A frissítések tesztelésére külön lehet jelentkezni. Használata közben minden felelősség a sofőr felelőssége. A kikapcsolása nagyon egyszerű, ahogyan könnyen bele is lehet avatkozni, nem erőszakoskodik a program az emberrel. Ott ülsz, kezed a kormányon, lábad a pedálok környékén figyelsz és hagyod, hogy az autó vezessen. Ha bármi gáz van, közbeszólsz, megoldod. Általában a balesetek után rendre kiderült, hogy vagy be se volt kapcsolva a vezetés támogató rendszer, vagy egyszerűen nem a vezetéssel foglalkozott a sofőr (mondjuk hátramászott és lefeküdt aludni).