
Meg ha azt írtad volna, hogy tiltja a kresz, azért nem eszel...
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2022. szeptember 4., vasárnap 17:54
HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2022. szeptember 4., vasárnap 17:54
Hát, én nem utazok egyben ennyit. Max 300 km körül. Az alatt nem nagyon szoktam megállni, csak ha sokat iszom.kiserik írta:Amit én mondtam és amit te, az nagyon nem találkozik kb sehol. Nem tudom, hogy mi tartozik a kényelmes kocsik közé, nekem egy 8 éves RS Octáviám van (baszott kényelmes ülésekkel, nagyon fogom sajnálni őket), előtte is RS Octáviám volt. Jöttem már haza Svájcból 6-os Audival egy seggel és köszönöm szépen, többet nem kérek belőle, pedig nem fájt a hátam.___Samy___ írta:
Valoszinu akkor meg nem ultel kenyelmes kocsiban, ha neked 2-300 km megerolteto ulve.Tehát orvosként azt mondod, hogy rendszeresen egy seggel 1000+ km-eket vezetni teljesen ok? Azaz szinte mozdulatlanul ülni 8-9 órát, ez idő alatt egyszer sem WC-zni, és hogy ne kelljen megállni, inni se nagyon? Az út végefelé pedig maximális lesz a koncentrációd elgémberedve, kiszáradva és focilabda méretű hólyaggal?Nika91127 írta:
Ezt adom
Nekem most Passatom van, ebben nem fáj a hátam -pedig van baj a csigolyáimmal.
Én pl nem fogok megállni cigizni/stb.
![]()
Kicsit túl van misztifikálva ez az ""elmegy 1000+km-t egy tankkal"", mintha olyan sokan mennének legaláb heti rendszerességgel 1000+km-t és közbe soha nem állnának meg mert ők a szállító. Persze nem való mindenkinek az elektromos szekér (pl ha nem tudja megoldani a töltést), de hogy ez a legnagyonn érv ellene, hogy nem megy el 1000+km-t kicsit vicces![]()
Bizony hogy nem. Nem disznóól az, bakker. Nekem senki nem fog belemorzsázni, engem még megtanítottak vigyázni a dolgaimraRealista24 írta:
Sztem kiserik nem eszik kocsiban![]()
![]()
Elolvastam, kár volt. Hoztál egy majdnem 1 éves cikket egy béta (kisérleti) programról, miszerint egy frissítés után hibák merültek fel a programban, amit javítottak, amint kiderült. Lehet tapsolni, ilyet még nem látott a világ, amióta informatika létezikBencze írta: Itt egy cikk, hogy realisabb kepet kapjunk errol a remek rendszerrol. https://www.latimes.com/business/story/ ... ?_amp=trueIsmét elmondom: az FSD egy kisérleti program. A frissítések tesztelésére külön lehet jelentkezni. Használata közben minden felelősség a sofőr felelőssége. A kikapcsolása nagyon egyszerű, ahogyan könnyen bele is lehet avatkozni, nem erőszakoskodik a program az emberrel. Ott ülsz, kezed a kormányon, lábad a pedálok környékén figyelsz és hagyod, hogy az autó vezessen. Ha bármi gáz van, közbeszólsz, megoldod. Általában a balesetek után rendre kiderült, hogy vagy be se volt kapcsolva a vezetés támogató rendszer, vagy egyszerűen nem a vezetéssel foglalkozott a sofőr (mondjuk hátramászott és lefeküdt aludni).
HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 4., vasárnap 17:50
Amit én mondtam és amit te, az nagyon nem találkozik kb sehol. Nem tudom, hogy mi tartozik a kényelmes kocsik közé, nekem egy 8 éves RS Octáviám van (baszott kényelmes ülésekkel, nagyon fogom sajnálni őket), előtte is RS Octáviám volt. Jöttem már haza Svájcból 6-os Audival egy seggel és köszönöm szépen, többet nem kérek belőle, pedig nem fájt a hátam.___Samy___ írta:Valoszinu akkor meg nem ultel kenyelmes kocsiban, ha neked 2-300 km megerolteto ulve.kiserik írta: Ja, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t? Így 40-en túl nekem azért jól esik 2-300 km-enként megállni nyújtózni, harapni valamit esetleg pisilni. Egyébként is az átlag emberek nem nagyon mennek napi szinten 1000 km-eket, ha jól gondolom.
Tehát orvosként azt mondod, hogy rendszeresen egy seggel 1000+ km-eket vezetni teljesen ok? Azaz szinte mozdulatlanul ülni 8-9 órát, ez idő alatt egyszer sem WC-zni, és hogy ne kelljen megállni, inni se nagyon? Az út végefelé pedig maximális lesz a koncentrációd elgémberedve, kiszáradva és focilabda méretű hólyaggal?Nika91127 írta:Ezt adomhehetheoriginal írta: mikor kurvakényelmes az auto es elvezet vezetni, hallgatod a zenét, anya meg adja jobbrol a hamit meg az üccsit, le lehet azt vezetni![]()
Nekem most Passatom van, ebben nem fáj a hátam -pedig van baj a csigolyáimmal.
Én pl nem fogok megállni cigizni/stb.
Bizony hogy nem. Nem disznóól az, bakker. Nekem senki nem fog belemorzsázni, engem még megtanítottak vigyázni a dolgaimraRealista24 írta:Sztem kiserik nem eszik kocsibanhehetheoriginal írta: mikor kurvakényelmes az auto es elvezet vezetni, hallgatod a zenét, anya meg adja jobbrol a hamit meg az üccsit, le lehet azt vezetni![]()
![]()
Elolvastam, kár volt. Hoztál egy majdnem 1 éves cikket egy béta (kisérleti) programról, miszerint egy frissítés után hibák merültek fel a programban, amit javítottak, amint kiderült. Lehet tapsolni, ilyet még nem látott a világ, amióta informatika létezikBencze írta: Itt egy cikk, hogy realisabb kepet kapjunk errol a remek rendszerrol. https://www.latimes.com/business/story/ ... ?_amp=true
HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2022. szeptember 4., vasárnap 16:50
2017-es, a facelift előttiHalfkey írta:Nemtudom mikori, nekem 2018as volt, az ülés kényelmessége nagyjából az egy pozitívum amit el tudok róla mondani (nyilván a kategóriájához viszonyítva). Nem volt rendszer amit 3 év alatt ne kellett volna gyári hiba miatt szervízelni. Szervó, motor, váltó, fék, mindennel történt valami, mindenre az volt a válasz hogy ismert típushiba.Nika91127 írta:
Ezt adom
Nekem most Passatom van, ebben nem fáj a hátam -pedig van baj a csigolyáimmal.
Én pl nem fogok megállni cigizni/stb.
Amíg egy tankkal elmegy a gép 1000+ km-t, és nincs saját napelemem, amiről otthon töltöm (meg családi házam sincs), addig marad ez25.000 km alatt a számolt átlag fogyasztásom 5,1...
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2022. szeptember 4., vasárnap 16:41
Nemtudom mikori, nekem 2018as volt, az ülés kényelmessége nagyjából az egy pozitívum amit el tudok róla mondani (nyilván a kategóriájához viszonyítva). Nem volt rendszer amit 3 év alatt ne kellett volna gyári hiba miatt szervízelni. Szervó, motor, váltó, fék, mindennel történt valami, mindenre az volt a válasz hogy ismert típushiba.Nika91127 írta:Ezt adomhehetheoriginal írta: mikor kurvakényelmes az auto es elvezet vezetni, hallgatod a zenét, anya meg adja jobbrol a hamit meg az üccsit, le lehet azt vezetni![]()
Nekem most Passatom van, ebben nem fáj a hátam -pedig van baj a csigolyáimmal.
Én pl nem fogok megállni cigizni/stb.
Amíg egy tankkal elmegy a gép 1000+ km-t, és nincs saját napelemem, amiről otthon töltöm (meg családi házam sincs), addig marad ez25.000 km alatt a számolt átlag fogyasztásom 5,1...
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2022. szeptember 4., vasárnap 15:26
Sztem kiserik nem eszik kocsibanhehetheoriginal írta:mikor kurvakényelmes az auto es elvezet vezetni, hallgatod a zenét, anya meg adja jobbrol a hamit meg az üccsit, le lehet azt vezetniJa, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t![]()
HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2022. szeptember 4., vasárnap 15:17
Ezt adomhehetheoriginal írta:mikor kurvakényelmes az auto es elvezet vezetni, hallgatod a zenét, anya meg adja jobbrol a hamit meg az üccsit, le lehet azt vezetniJa, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t![]()
HozzászólásSzerző: Bencze » 2022. szeptember 4., vasárnap 15:09
HozzászólásSzerző: ___Samy___ » 2022. szeptember 4., vasárnap 15:04
Valoszinu akkor meg nem ultel kenyelmes kocsiban, ha neked 2-300 km megerolteto ulve.kiserik írta: Ja, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t? Így 40-en túl nekem azért jól esik 2-300 km-enként megállni nyújtózni, harapni valamit esetleg pisilni. Egyébként is az átlag emberek nem nagyon mennek napi szinten 1000 km-eket, ha jól gondolom.
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 4., vasárnap 15:03
mikor kurvakényelmes az auto es elvezet vezetni, hallgatod a zenét, anya meg adja jobbrol a hamit meg az üccsit, le lehet azt vezetniJa, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t
HozzászólásSzerző: h3x0r » 2022. szeptember 4., vasárnap 14:57
Budapest - Dubrovnik (950 km, 9 ora)kiserik írta: Ja, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t? Így 40-en túl nekem azért jól esik 2-300 km-enként megállni nyújtózni, harapni valamit esetleg pisilni. Egyébként is az átlag emberek nem nagyon mennek napi szinten 1000 km-eket, ha jól gondolom.
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 4., vasárnap 14:34
vegre valami, ez az én világom, carmageddon liveMinden autó elüti a gyerekeket, ha a sofőr felülírja a biztonsági rendszert és gázt ad.
HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 4., vasárnap 14:31
HozzászólásSzerző: Bencze » 2022. szeptember 4., vasárnap 13:51
HozzászólásSzerző: Süti » 2022. szeptember 4., vasárnap 13:17
Hát ha a legértékesebb = Market Cap., akkor igen, de ha egy mérlegre vagy cf-ra ránézel más autógyáraknál, akkor azért ez nem igaz.Halfkey írta: Hogy miben piacvezető a Tesla? Jelenleg abban hogy a világ legértékesebb autógyártó cége. Töredék értékesítési volumennel mint a hagyományos gyártók, ami elég kemény.
Vezetni sajnos nem volt még szerencsém csak ilyen Greengo szintű cuccokat, irígylem hehét aki már minden féle elektromosat IS vezetett, és tudja hogy mind szar![]()
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2022. szeptember 4., vasárnap 13:15
HozzászólásSzerző: Kerlon » 2022. szeptember 4., vasárnap 13:05
Igen, volt egy cikk, ha gondolod majd elokeresem neked. Imadom, amikor valaki szemelyes serteskent fogja fel egy altala kedvelt termek kritikajat, holott te magad azt irod, hogy tobb helyen jol mukodik es nem azt, hogy jol mukodik. Ebbol adodoan talan megertheted, hogy van olyan szituacio, ahol elverzik a Tesla auto pilot.Halfkey írta: Kerlon ez így igen hiteles hogy 'nemrég volt egy cikk'. Biztos nem így van, de az első gondolatom ilyenkor hogy ez valami jó kis clickbait szar lehet, és valami faszságon nem megy át, vagy olyan helyen ahol nincs is hitelesítve. Mert az tény hogy Amerikában jól můködik több helyen, sok róla az adat már.
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2022. szeptember 4., vasárnap 10:27
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 4., vasárnap 10:22
HozzászólásSzerző: Kerlon » 2022. szeptember 4., vasárnap 10:09
Mi az, hogy jobb az önvezrtő mint a legtöbb átlag ember? nem régen volt cikk, hogy a forgalmi vizsgán se mennek átArjenMagicRobben írta:Azt kéne felfogni az embereknek, hogy az önvezető autókat nem Schumacherhez kell hasonlítani. Az önvezető autókat az átlag sofőrökhöz kell hasonlítani, az átlag sofőrnél a helyzetek nagyon nagy százalékában már most jobbak. Az önvezető autó soha nem részeg, nem fáradt, nem a telefonján üzenetezik és nem megy gyorsabban a sebbeségkorlátnál, márpedig a balesetek nagyon nagy része ezekhez vezethető vissza. Az a baj a vezetéssel, hogy mindenki azt hiszi, hogy ő legjobb söfőr a világon és más hülye körülötte. Rengeteg felmérés volt ahol az derült ki hogy az emberek 70-90% százaléka úgy gondolja, hogy az átlagnál jobban vezetSüti írta:életveszélyes önvezetésre
Arizona-ban a Waymo önvezető autók már évek óta mennek sofőr nélkül Phoenix nehány részében és eddig az összes hozzájuk kapcsolódó baleset olyan volt, hogy nem az önvezető autó miatt történt hanem egy ember miatt. Eddig egyetlen halálos áldozatot sem volt egyik Waymo-hoz köthető balesetben sem.
Az önvezető autók jönni fognak előbb vagy utóbb, ha tetszik ha nem. Aki nagyon szeret vezetni az majd megy versenypályára élményveztésre, de A-ból B-be eljutni nem lesz szükség sofőrre.
Jelenlévő fórumozók: 8 regisztrált és 0 vendég
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem