OFF

Filmek, zenék, könyvek, off... Egyszóval minden más.
Avatar
hehetheoriginal
Hozzászólások: 17799
Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
Kedvenc játékosaid: elfenomeno

Re: OFF

HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 4., vasárnap 9:55

kiserik írta: Ja, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t? Így 40-en túl nekem azért jól esik 2-300 km-enként megállni nyújtózni, harapni valamit esetleg pisilni. Egyébként is az átlag emberek nem nagyon mennek napi szinten 1000 km-eket, ha jól gondolom.
Pont erre gontoltam, jo sok munkanelkuli lesz akkor majd :lol:
De amugy hiaba fejlodik a tech, felorszagnyi uthalozatot, infrastrukturat kene ujjaepiteni, sosem tortenik meg
thereisonly1ronaldo

Avatar
kiserik
Hozzászólások: 7060
Csatlakozott: 2016. március 14., hétfő 9:23

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 4., vasárnap 9:51

Ja, és bocsi a dupláért, de ki a tököm akar egy seggel levezetni 1000+ km-t? Így 40-en túl nekem azért jól esik 2-300 km-enként megállni nyújtózni, harapni valamit esetleg pisilni. Egyébként is az átlag emberek nem nagyon mennek napi szinten 1000 km-eket, ha jól gondolom.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!

Avatar
kiserik
Hozzászólások: 7060
Csatlakozott: 2016. március 14., hétfő 9:23

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 4., vasárnap 9:39

Továbbra is általános igazságként mondom, akit érdekel valamilyen téma, az nézzen utána, akit viszont nem, az tudatlanul ne böfögjön oda mindenhová valamit, csak azért, mert csak...

Csak az önvezetés témára reagálnék. Érdemes megnézni, hogy hol tart jelenleg az FSD Beta 10,69-es verziója Amerikában.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!

zsuninnyo
Hozzászólások: 1697
Csatlakozott: 2021. március 5., péntek 13:42

Re: OFF

HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2022. szeptember 4., vasárnap 9:02

ArjenMagicRobben írta:
2021-ben (és eddig 2022-ben is) ők adták el a legtöbb elektromos autót, többet, mint az egész Volkswagen group együtt. Ezek tények, mindegy ki mit gondol róluk. Nem tudom mi a piacvezető definíciója de szerintem ezzel elég közel vannak hozzá. Az Egyesült Államokban pedig (ami kimondva, vagy kimondatlanul de a fő piacuk) több elektromos autót adtak el, mint az összes többi autógyár együtt 2021-ben. Ehhez jön hozzá amit Halfkey is írt, hogy a világ legértékesebb autógyártó cége jelenleg, nem kevéssel mások előtt. Az is tény, hogy nem a legjobb anyagokból dolgoznak és a belső teret is bőven lehet kritizálni, de attól még egyértelműen a mezőny előtt vannak elektromos autózásban.

Jogos, ebben tevedtem, a Tesla piacvezeto igen.
Az onvezetes viszont sosem lesz jo addig, amig vannak masok is az utakon. Totalis vakvagany amire feleslegesen koltenek el temerdek penzt.

ArjenMagicRobben
Hozzászólások: 397
Csatlakozott: 2013. április 21., vasárnap 21:51
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: ArjenMagicRobben » 2022. szeptember 4., vasárnap 7:11

zsuninnyo írta:A Tesla nem piacvezeto es mar nem is lesz soha
2021-ben (és eddig 2022-ben is) ők adták el a legtöbb elektromos autót, többet, mint az egész Volkswagen group együtt. Ezek tények, mindegy ki mit gondol róluk. Nem tudom mi a piacvezető definíciója de szerintem ezzel elég közel vannak hozzá. Az Egyesült Államokban pedig (ami kimondva, vagy kimondatlanul de a fő piacuk) több elektromos autót adtak el, mint az összes többi autógyár együtt 2021-ben. Ehhez jön hozzá amit Halfkey is írt, hogy a világ legértékesebb autógyártó cége jelenleg, nem kevéssel mások előtt. Az is tény, hogy nem a legjobb anyagokból dolgoznak és a belső teret is bőven lehet kritizálni, de attól még egyértelműen a mezőny előtt vannak elektromos autózásban.
h3x0r írta: Hogy onvezetesben mindenki elott jar a Tesla? A Mercedes EQC-rol ugrik be, hogy nagyon dicsertek az onvezeto reszet. Egy idoben volt egy angol srac, aki model 3-assal ment minden fele. Amig jo az ut, rendesen ki van tablazva, fel van festve minden, addig nincs is gond. Viszont ahogy jon peldaul egy lekanyarodo sav, ahol pont megszunik a festes, te nyugodtan mennel tovabb, de az onvezeto vagy bepanikol es gyorsan szol, hogy vedd at vagy elkezd lekanyarodni.
Önvezetésben fényévekkel jár az európai autógyártók előtt a Tesla. Tesla mindig is lidar nélkül akarta csinálni az egész önvezetést, lényegében csak videókból. Egyértelműen ez a jövő, nem kell drága lidart felrakni az autó tetejére, radarra kb. már most sincs szükség. Így az egész azon múlik, hogy a neurális hálójuk mennyire jó és mennyi adatuk van hozzá. Sokkal régebb óta gyűjtik az adatokat és fejlesztik a mesterséges intelligencia algoritmusaikait, mint mások így nem meglepő, hogy ők járnak a legelőrébb. (Mivel szinte az összes top gépi tanulással/mesterséges intelligenciával foglalkozó cég USA-ban van, így én nem látom, hogy az európaiak hatalmas nagyot ugranának előre a közeljövőben.) Nyilván megtörténik, hogy ha nincs felfestve az út meg hasonlók akkor nem működik 100%-osan még. Ez ugyanúgy megtörténik a Mercedes-szel meg BMW-vel is, csak azokkal még nem mentek eleget önvezető üzemmódban, hogy ezekből hír is legyen.
Mellesleg a Tesla mesterséges intelligencia csoport vezetője egy szlovák tag, Andrej Karpathy. Akit érdekel a téma keressen rá, van pár jó videója amiben elmagyarázza nagyvonalakban, hogy hogyan működik az önvezető algoritmusuk.

Avatar
h3x0r
Hozzászólások: 9805
Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Nagyvárad

Re: OFF

HozzászólásSzerző: h3x0r » 2022. szeptember 4., vasárnap 1:51

Belso kialakitasban, minosegi anyaghasznalatban oriasi a lemaradasuk. A vér Tesla fanok ezt szeretik elsunnyogni, kevesbe fontosnak beallitani, pedig hat ez a kornyezeted heti tobb oran keresztul.

Sokaig a hatotav volt a Tesla melletti legerosebb erv, de miota az autogyarak mar nem csak a CO2 kvota miatt gyartanak elektromos autokat, egyre tobb auto partiban van veluk vagy verik is oket. Az utobbi idobol beugrik nehany handras video, talan a BMW i4-el volt a legutobbi autopalyas 130-140es hatotav teszt video.

Tankolasnal a Tesla toltoknel ott az elony, hogy csak radugod, automatikusan felismeri az autot es mar tolti is. Mig az egyeb toltoknel applikaciot kell leszedni, beregisztralni, stb.

(Viszont eleve mindenki elmondja, hogy csak akkor vegyel elektromos autot, ha otthon tudod tolteni. Ha meg a munkahelyen is tudsz ingyen tolteni, az mar egy hibrid mellett is egy igen nagy plusz. Azt viszont el kell felejteni, hogy beulsz az autoba es egy tankkal messz 1000+ km-t.)

Szoftveresen azert nagyon eros a Tesla, ha ott beirsz egy uticelt, sokkal jobban megtervezi hol kell tolts, mint a tobbi auto.

Hogy onvezetesben mindenki elott jar a Tesla? A Mercedes EQC-rol ugrik be, hogy nagyon dicsertek az onvezeto reszet. Egy idoben volt egy angol srac, aki model 3-assal ment minden fele. Amig jo az ut, rendesen ki van tablazva, fel van festve minden, addig nincs is gond. Viszont ahogy jon peldaul egy lekanyarodo sav, ahol pont megszunik a festes, te nyugodtan mennel tovabb, de az onvezeto vagy bepanikol es gyorsan szol, hogy vedd at vagy elkezd lekanyarodni.

ArjenMagicRobben
Hozzászólások: 397
Csatlakozott: 2013. április 21., vasárnap 21:51
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: ArjenMagicRobben » 2022. szeptember 4., vasárnap 1:05

Süti írta:életveszélyes önvezetésre
Azt kéne felfogni az embereknek, hogy az önvezető autókat nem Schumacherhez kell hasonlítani. Az önvezető autókat az átlag sofőrökhöz kell hasonlítani, az átlag sofőrnél a helyzetek nagyon nagy százalékában már most jobbak. Az önvezető autó soha nem részeg, nem fáradt, nem a telefonján üzenetezik és nem megy gyorsabban a sebbeségkorlátnál, márpedig a balesetek nagyon nagy része ezekhez vezethető vissza. Az a baj a vezetéssel, hogy mindenki azt hiszi, hogy ő legjobb söfőr a világon és más hülye körülötte. Rengeteg felmérés volt ahol az derült ki hogy az emberek 70-90% százaléka úgy gondolja, hogy az átlagnál jobban vezet :lol:

Arizona-ban a Waymo önvezető autók már évek óta mennek sofőr nélkül Phoenix nehány részében és eddig az összes hozzájuk kapcsolódó baleset olyan volt, hogy nem az önvezető autó miatt történt hanem egy ember miatt. Eddig egyetlen halálos áldozatot sem volt egyik Waymo-hoz köthető balesetben sem.

Az önvezető autók jönni fognak előbb vagy utóbb, ha tetszik ha nem. Aki nagyon szeret vezetni az majd megy versenypályára élményveztésre, de A-ból B-be eljutni nem lesz szükség sofőrre.

Avatar
Halfkey
Hozzászólások: 5418
Csatlakozott: 2013. április 21., vasárnap 2:13

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Halfkey » 2022. szeptember 4., vasárnap 1:00

Hogy miben piacvezető a Tesla? Jelenleg abban hogy a világ legértékesebb autógyártó cége. Töredék értékesítési volumennel mint a hagyományos gyártók, ami elég kemény.

Vezetni sajnos nem volt még szerencsém csak ilyen Greengo szintű cuccokat, irígylem hehét aki már minden féle elektromosat IS vezetett, és tudja hogy mind szar :D

zsuninnyo
Hozzászólások: 1697
Csatlakozott: 2021. március 5., péntek 13:42

Re: OFF

HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2022. szeptember 4., vasárnap 0:23

kiserik írta: Jelenleg a Tesla a piacvezető és lassan nem csak az elektromosok között.
Tomidzsi írta: Önvezető fukciot azert nem eroltetnem:

https://www.origo.hu/gazdasag/20220810- ... -hiba.html
Ennek inkább nézz utána.
A Tesla nem piacvezeto es mar nem is lesz soha, (Also) Kozepkategorias autot gyart dragan. Rengeteg alternativa van, ami sokkal jobb, mint a tesla, es ezt mar mindenki tudja.

Avatar
Süti
Hozzászólások: 6059
Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Budapest/Győr

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Süti » 2022. szeptember 3., szombat 23:55

Professore írta:
Süti írta:

Hát még hol? Ez megint olyan, mint a többi gyártó kanyarban sincs? Nekem aztán nem poén leszarozni semmit, de ezek így nem állnak meg üres mondatokként a lábukon.
Én azt olvastam nemrég hogy Taycan-bol többet eladták tavaly mint Tesla S és X modellekből együttvéve. Aztán lehet nem valid az info...annyira nem érdekel a téma.
Rakerestem, elvileg valid.
Legends Never Die.

...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic... :sziv:

Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.

Professore
Hozzászólások: 2306
Csatlakozott: 2013. április 23., kedd 7:49
Kedvenc játékosaid: Zidane, Redondo, Hierro, Casillias
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Kolozsvár

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Professore » 2022. szeptember 3., szombat 23:43

Süti írta:
kiserik írta: Jelenleg a Tesla a piacvezető és lassan nem csak az elektromosok között.
Hát még hol? Ez megint olyan, mint a többi gyártó kanyarban sincs? Nekem aztán nem poén leszarozni semmit, de ezek így nem állnak meg üres mondatokként a lábukon.
Én azt olvastam nemrég hogy Taycan-bol többet eladták tavaly mint Tesla S és X modellekből együttvéve. Aztán lehet nem valid az info...annyira nem érdekel a téma.

Avatar
Süti
Hozzászólások: 6059
Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Budapest/Győr

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Süti » 2022. szeptember 3., szombat 23:33

kiserik írta: Jelenleg a Tesla a piacvezető és lassan nem csak az elektromosok között.
Hát még hol? Ez megint olyan, mint a többi gyártó kanyarban sincs? Nekem aztán nem poén leszarozni semmit, de ezek így nem állnak meg üres mondatokként a lábukon.
Legends Never Die.

...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic... :sziv:

Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.

Avatar
kiserik
Hozzászólások: 7060
Csatlakozott: 2016. március 14., hétfő 9:23

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 3., szombat 23:24

Srácok! Én csak leírtam a véleményem. Senkit nem akarok se megtéríteni, se rábeszélni semmire. Akit érdekel a téma az tájékozódik, millió helyen talál információt. Az itt olvasottak alapján titeket inkább nem érdekel, csak poén leszarozni valamit. Azt, hogy ki hol jár ebben a témában meg az idő fogja megmondani. Jelenleg a Tesla a piacvezető és lassan nem csak az elektromosok között.
Tomidzsi írta: Önvezető fukciot azert nem eroltetnem:

https://www.origo.hu/gazdasag/20220810- ... -hiba.html
Ennek inkább nézz utána.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!

Avatar
hehetheoriginal
Hozzászólások: 17799
Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
Kedvenc játékosaid: elfenomeno

Re: OFF

HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 3., szombat 23:16

egy pelda, amire hivatkozott, hogy a tesla alapbol elektromos autot gyart, az nem igaz mára, a psa csoportnak, a koreaiaknak, vw-nek is van egyenplatformja, ami kifejezetten elektromos platform, igy lett kifejlesztve, hogy akksik alul lenn az alvazban.
thereisonly1ronaldo

Avatar
Süti
Hozzászólások: 6059
Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Budapest/Győr

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Süti » 2022. szeptember 3., szombat 23:14

hehetheoriginal írta: amiket irt, hogy a tesla elorebb jar, az mara mar elmult, a rutinnal rendelkezo autogyarak par ev alatt utolertek, magaban az autoepitesben meg mindig is elorebb lesznek es jarnak egy ennyire friss fiatal ceg elleneben, egy mercedes pl több, mint 100 evvel rendelkezik, vagy toyota, ami a legnagyobb autogyar, ezt nem lehet csak akarassal vagy "uj" otletekkel csak ugy lekörözni, mindegy mi van benne, az auto attol még auto, mechanikus dolog, ami az uton közlekedik es embereket szallit.
ha már amugy tesla, hol van a kamionjuk? annak legalább lenne ertelme, az aruszallitasbol kivenni a CO2 kibocsatast pl....
aztan hol van a roadster, ami 1 sec alatt 400-zal megy?
hol van a cybertruck, aminek ropiként tört be az ablaka?
ilyen steve jobs vibe-ot erzek, öreg elon barmit kimond, csak hogy forgalmat generáljon, csak alapja nem nagyon van.

Nekem is hasonlo benyomasom van, ezert kerdeztem eredetileg is. Kapsz egy upvoteot ez nalad úgyis ritka. :mrgreen:
Legends Never Die.

...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic... :sziv:

Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.

Avatar
hehetheoriginal
Hozzászólások: 17799
Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
Kedvenc játékosaid: elfenomeno

Re: OFF

HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 3., szombat 23:12

amiket irt, hogy a tesla elorebb jar, az mara mar elmult, a rutinnal rendelkezo autogyarak par ev alatt utolertek, magaban az autoepitesben meg mindig is elorebb lesznek es jarnak egy ennyire friss fiatal ceg elleneben, egy mercedes pl több, mint 100 evvel rendelkezik, vagy toyota, ami a legnagyobb autogyar, ezt nem lehet csak akarassal vagy "uj" otletekkel csak ugy lekörözni, mindegy mi van benne, az auto attol még auto, mechanikus dolog, ami az uton közlekedik es embereket szallit.
ha már amugy tesla, hol van a kamionjuk? annak legalább lenne ertelme, az aruszallitasbol kivenni a CO2 kibocsatast pl....
aztan hol van a roadster, ami 1 sec alatt 400-zal megy?
hol van a cybertruck, aminek ropiként tört be az ablaka?
ilyen steve jobs vibe-ot erzek, öreg elon barmit kimond, csak hogy forgalmat generáljon, csak alapja nem nagyon van.
thereisonly1ronaldo

Avatar
Süti
Hozzászólások: 6059
Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Budapest/Győr

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Süti » 2022. szeptember 3., szombat 22:55

kiserik írta:
Jó lenne kicsit a másik oldalról is tájékozódni :)

Ha megnézel egy Teslát, gyakorlatilag pont úgy van megcsinálva, hogy csak beleülj és menj. Nincsenek fölösleges gombok, pöckök, érzékelős gombok, rezgős gombok, on-off rendszer, gyújtáskapcsoló. Semmi. Beülsz, és méssz. Aztán ott van például az állóhelyzeti temperálás. Sok autónál rá kell adni a gyújtást, hogy működjön a fűtés... Egy elektromos autónál... Gyújtást... De mondhatnám a ""motor teret"" is. Általában telepakolják minden szarral, holott már a motor nem is ott van. Rohadt jó a Tesla megoldása, hogy ott is van egy nagy csomagtartó, ahol pl a kábeleket tárolhatod és nem kell a csomagtartóban a csomagok közt, vagy alattuk bénázni vele. Ezt az ""életveszélyes önvezetést"" ne haragudj meg, de nem tudom értelmezni. Jelenleg a Teslának van a legfejletteb vezetést támogató rendszere és olyan előnyük van, amit nagyon nem tudom, hogy hogyan lehet behozni.

Az a probléma, hogy az átlagember azt hiszi, hogy a Tesla milyen rohadt drága úri huncutság, aztán meg kb egy árban van az Ionic meg az EV6 és társai autókkal.

Model S vs Taycan: almát az almával, Taycan-t a Plaiddel.

Töltők. A töltőknél ez az általános szabvány már létezik. Type 2-es a neve. A probléma nem ezzel van, hanem a töltőpontokkal.
De miért rosszabb egy jó klímapanel pl. mint mindezt valami menüből előhozni egy tapipadon? Szerintem nem rosszabb. Erre gondoltam az alatt, hogy mindenben fel akarják találni újra a kereket. Nekem például nem lenne dealbreaker hogy meg kell nyomnom egy gombot hogy legyen fűtés. De nyilván mindenkinek mások a preferenciái.

Az életveszélyes önvezetésre pedig van kismillió példa. Legfejlettebb, de még mindig nem elég fejlett, csak ezt a vásárlók képtelenek elfogadni, ezért alszanak, moziznak, akármit csinálnak menet közben.

A töltőpontok elszaporodása meg nyilván egy szabványnál könnyebben fog bekövetkezni, mint egy típusspecifikusnál, szóval ha van általános szabvány, akkor az én értelmezésem szerint az első lépést megtették. De gyors google alapján Tesla speckó töltőből sincs semmivel több itthon.

Én teljesen indifferens vagyok az elektromos autózással szemben, a lehető legkésőbb szeretnék átállni rá (én személy szerint, a többiek csinálják, hajrá, támogatom), mert én benzinen nőttem fel, szeretem, élvezem, úgy vagyok vele, mint hehe. De valahogy az a benyomásom, hogy a jelenlegi Teslát övező környezet valahogy olyan, mint a te hozzászólásaid is. Leírtál pár dolgot, hogy mi miatt nincs kanyarban se senki más, de ezek közül szerintem semmi se világvége, sőt. Rákerestem találomra 3 EV első csomagtartójára, (Ioniq, Mach E, EV6), mindegyiknek ott a hely a kábeleknek, szóval én továbbra se értem, hogy mik azok a selling pointok, amiknek köszönhetően "kanyarban sincs" semmi más.
Legends Never Die.

...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic... :sziv:

Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.

Avatar
Tomidzsi
Hozzászólások: 477
Csatlakozott: 2022. június 11., szombat 10:13
Kedvenc játékosaid: R9, Marcelo, Ramos, Kroos
Kedvenc csapatod: Real Madrid CF

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Tomidzsi » 2022. szeptember 3., szombat 22:35

Önvezető fukciot azert nem eroltetnem:

https://www.origo.hu/gazdasag/20220810- ... -hiba.html
Toni :salute: Luka :salute: Lucas. :salute:

Avatar
hehetheoriginal
Hozzászólások: 17799
Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
Kedvenc játékosaid: elfenomeno

Re: OFF

HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 3., szombat 22:29

errol a sok touchgecirol halisten lassan visszaszoknak, pl a klimapanelnél.
nekem tetszik a minimál design, teslánál vagy pl az egészen más szint S vagy C mercinél sztem nagyon baszón néz ki, még ha sokaknak nem is tetszik, hogy csak odabasztak középre egy tabletet. azert hogy hanggal tudsz mindent vezerelni pl a mercinél, az csak kenyelmesebb es gyorsabb, plusz biztonsagosabb is. de ezek a kütyük meg mindenféle vezetéstámogató biszbasz, számomra fullfelesleges.
kell navi (akár android auto / apple carplay), kell premium hang, klima, max tempomat, fasza futomű, erős motor és jó fékek (kerámia for prezi) fasza súlyeloszlás, stabil, kenyelmes, de szoros ulesek es kesz az autó.
ez a sok driving aid engem szetbasz, es kizartnak tartom, hogy biztonsagos, mikor vezetnel, de belenyul a dolgokba, es nem is lehet kikapcsolni.... multkor ceges vw tiguannál azt hittem megállok és felgyujtom bazmeg, szegyentelenszar vezetesi elmeny, ahogy fekez helyetted, azt hiszi mar csattansz az elotted alloba, sipol, mint a kurvaanyja, visszateszi az altala savnak hitt helyre a kormannyal az autót, geciidegesito, es kurvára balesetveszelyes ki merem jelenteni, ilyen ven geci vasarnapi sofőr nyuggerekre van szabva az egesz elektronika... 20 percet bujtam a kurva menujét, nem lehet kikapcsolni ezt a sok szart....
thereisonly1ronaldo

Avatar
csababarca
Hozzászólások: 4568
Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: csababarca » 2022. szeptember 3., szombat 22:17

hehetheoriginal írta:
Kozben egy dizel bmwvel vagy mercivel mesz 1200km-t egy tankkal autopalyatempoban....nem elrecseg, nem ropog, nincsenek km-es illesztesi hézagok a la tesla....
legjobb autópályán 90-el, lehúzott ablakokkal mert klímát ugye nem kapcsolunk. inverze a télen nagykabátban vezetés, ami még veszélyes is egyébként az öv miatt.
belülről meg pólót vagy lepedőt rakunk az ablakok helyére, hogy kevésbé legyen huzat...20 plusz millás autókban :lol:

minimalista style a tesla belső, de nekem ez a kezeljünk mindent egy nagy tabletről téma nem jön be. Kellenek a fizikai gombok, tekerők.
persze valakinek bejön, ízlések és pofonok.
"Ma is itt ül lomhán, petyhüdten,
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."


Vissza:

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: 17 regisztrált és 0 vendég