Alapvetően nem a kerékcserével volt a legnagyobb gond. Nagyon közel voltak a bejárathoz, valószínűleg másodpercek alatt kellett dönteni és Leclerccel lehet már nem volt idő, mert közben elhaladt a bejárat mellett vagy nem tudtak volna felkészülni ilyen rövid idő alatt egy double stackre, újra kellene nézni, nemtudom hogy voltak a pályapozíciók az SC pillanatában, de szerintem ez benne van, hogy szerencsétlenül jött ki.
Viszont, amiért egy amatőr szerencsétlen banda, az a kialakult helyzet kezelése volt, nemcsak itt a végén, de egész versenyen. Végig olyan érzésem volt, mintha Sainzzal meg akarnák nyeretni az első futamát és ez fontosabb, mint Leclerc világbajnoki címének esélyei.
Ami a végét illeti is, ráküldik Sainzot, hogy szabad a harc, megelőzi, aztán ellép. Nincs ennyi esze ott senkinek, hogyha még meg is akarják vele nyeretni, oké előzze meg, de akkor utána ne húzzon el a picsába, hanem segítse DRS-el a csapattársát, hogy védjék az 1-2-t...
Ahogy pl Ocon védte Alonsot Montrealban és nem is tudták megelőzni, pedig a spanyolnak motorereje nem volt. Itt nem mondom, hogy fixen lehozták volna így az 1-2-t, de látva Leclerc ígyis hogy tartotta magát, benne lehetett volna, hogy megvédik vagy egy 1-3, de legalább megpróbálni, nem cápák közé dobni a monacoit kiszolgáltatott helyzetbe...