BKV mint állami cég?Sierra írta:És abból ki húz hasznot? Nem az átlagmagyar 200-250 forintos fizetéssel. Az a gazdagoknak kedvez egyértelműen. Meg lehet nézni milyen komplexumokat, szállodákat húznak fel, az ő maguk szórakoztatására építkeznek kb. És persze bármi áron, szétbarmolnak bármit ha érdekeik úgy kívánják (pl Dürer kert, Városliget, Fertő-tó, a Balaton is egyébként), hiába népszerű az adott terület. Döbbenetes mennyiségű építkezés van az egész országban, nagyrészt olyan épületek, amikre egyébként nem sok szükség van. Közben meg szétesnek az autók a pesti főútvonalakon, olyan ramaty minőségű utak vannak. Nyilván ez igaz az egész országra, csak én pesten autózom a legtöbbet.babaking írta: Emellett azért fejlődött az ország, nézzétek meg a Balatont (ami ennek is köszönhetően drágább mint valaha)
Ezt aláírom, ott vannak jó kis pakkok, szép dolog a csok meg babaváró hitel meg mittomén még mi (elektromos autó meg e-bike kedvezmény jut még eszembe), de én mint átlag magyar nem érzek olyan fejldősét semmilyen téren amilyet kéne. Most megint egy példa: A BKV olyan 30-40 éves buszokat alkalmaznak, amik más városokban csak nosztalgia járatok. MÁV-nál ugyanez. A vasútállomások állapotairól ne is beszéljünk. Mindkettő állami cég, a kormány feladat lenne pénzelni ezeket a MI, adófizetők pénzéből. Ehelyett mibe megy a pénz? Luxusszállodákra, Hatvanpusztai birtokra, természetesen a zsebekbe és totál értelmetlen dolgokra (stadion már le se írom annyira elcsépelt). Népligetnél is tök szép az az új Aréna, de nem lehetett volna sokkal fontosabb dolgokra elkölteni azt a pénzt? Vagy MOL Campus? Tökre látványos, de bele sem merek gondolni mennyi pénz az. Dehogynem, csak akkor Garancsi meg mittomén ki nem tudta volna dugig tömni a zsebét azon a beruházáson (is). És most még nagyon mentem bele a dolgokba.babaking írta: A családosok is kaptak bőven támogatást (még ha ennek vannak is árnyoldalai a gazdaságban)
A Fidesznek semmilyen célja nincs, csak a szűk elit jólétének fenntartása és gyarapítása. Semmi más. És ezt lassan 8 éve olyan szinten tolják az arcodba, hogy már csak nevetnek rajta, hogy basszátok meg, megtehetjük, nem lesz következménye. A magyar ember érdeke telibe van fosva.

A volán az, ami állami cég, estükben a 2018-as 13 évről 2021 elejére 10 évre csökkent a járművek átlagéletkora, 2022 végére pedig kb 8 évre fog csökkenni. Rengeteg új buszbeszerzés történik, többségükben a legmodernebb (nagyrészt itthon gyártott!!!) elektromos buszokról van szó.
A MÁV esetében pedig az új KISS és FLIRT motorvonatok egyre elterjedtebbek, elővárosi vonalakon szinte már csak ilyenekkel lehet találkozni. A 2000-es években rendszeresen utaztam úgynevezett "hugyosnak" csúfolt vasúti kocsikkal, azóta ezek a rendszeres forgalomból teljesen eltűntek, pótlásra bedobják őket 1-1 alkalomra.
És ha már a BKV-t szóba hoztad: pont a BKV volt az, aki villamos-állomány frissítés, megújítás címén használt frankfurti villamosokat szerzett be, amik több mint 30 évesek, klíma nélküliek
