Részben a sikerkorszaknak is köszönhetően nagyon nagy globális szurkolói bázisa van a Barcának, ami fix jó szponzori befektetés. A pénznek köszönhetően meg a jövőben is fog sikereket elérni csapat ez szinte garantálható, ami segít majd megtartani ezeket a szurkolókat. Lehet , hogy most jön 1-2 Kupa mentes év, de lesznek hirtelen megye 3as csapat.flori írta:Ezt magyarázza már meg valaki. Nagy klub a barca, de jelenleg egyáltalán nem tűnik a legjobb befektetésnek. Jelentősen csökkent a marketing érték Messi távozásával, szinte egy eladható játékos sincs, akiért tolonganának a szponzorok. Erre megkötnék a legmagasabb szponzori szerződést. WTF. Pereznek intézkedni kell, ha bejönnek az igazolások. Úgyis régóta van az Emirates.Berti írta: [Fernando Polo and Shay Lugassi] Barcelona are set to close two shirt sponsorship deals. Spotify will be the main sponsor with a 5 year deal of 340 million. Polkadot will be the sleeve sponsor and pay 100 million for 5 years. The total figure of 85 million per year is the highest in world football.
Talán az első érdemi lépése Laportának.![]()
Plusz mint a legtöbb futball klub ők is "több min egy klub" márpedig egy jól csengő, széles körben ismert globális márka. Lehet, hogy most nincs Messi, de a Bangkoki piaconmeg most is lognak a hamis Barca mezek, és a grundon a gyerekek abban játszanak. Ergo amikor majd a spotifyos óriáshidetésen Gavi pózol, akkor az működni fog a Spotifynak. És nem azért mert mert Gavit ismerik fel, hanem mert a Barca mezt. És ezen nem fog 1-2 ínséges év változtatni.