Értettem, csak egyet nem értek.Lanx írta: Természetesen elírtam: egyébként 'sem' fenntartható rendszerbe


HozzászólásSzerző: füst » 2021. október 14., csütörtök 10:16
Értettem, csak egyet nem értek.Lanx írta: Természetesen elírtam: egyébként 'sem' fenntartható rendszerbe
HozzászólásSzerző: Lanx » 2021. október 14., csütörtök 9:53
HozzászólásSzerző: Lanx » 2021. október 14., csütörtök 9:27
Akik maradtak a magánba sokkal többet profitáltak mintha államiba léptek volna. Ezen kívül a beígért számlák sehol nincsenek. Beolvadt a közösbe nekünk meg bemutattak. A törvényben sem véletlen változott a jogcím. Kizsebeltek és rugtak egyet az egyébként is fenntartható rendszerbe. Papíron tök jól hangzik mire használták de látjuk hogyan. Valójában ott kellett volna kiadni az útjukat. Az adósság azóta megint a plafonon ráadásul sokkal több mint előttük volt.füst írta:Az egyes pontra van megoldás, a robotika, automatizálás. Az emberi munkaerőt nagyon sok területen ki lehet váltani, és mi ilyen szempontból kényszerhelyzetben is leszünk.Halfkey írta: Így már aztán nagyon mélyre megyünk a politikába, de többek között pontosan ezért
1) volt rohadt nagy rablás a nyugdíjszámlák állami einstandja, mert az egyre kevesebb dolgozó nem fogja tudni eltartani az egyre több nyugdíjast.
2) kellene azon is elgondolkodni, hogy a migrációból hogyan tudunk úgy profitálni, hogy megszűrni a dolgozni akaró és képes embereket, és őket letelepíteni. Tudom hogy ez nem népszerű ma Magyarországon, de ahogy írod te is, mire a születéstámogatás megoldást nyújt, az rohadt sokára lesz.
A nyugdíjszámlákhoz hozzányúlni nagyon meredek lépés volt, csak azért nem kapok idegzsábat ha rágondolok, mert a MOL-t vásárolták vissza belőle, és az energiaszektort. Mondhatni jó helyre ment, stratégiai fontosságú szektorokba, amik profitálnak is. A nyugdíjszámla egy olvadozó jéghegy volt, szóval így talán nem volt akkora baromság a felhasználása.
A második ponttal mélyen nem értek egyet, már Dobó is megmondta, inkább kevés oroszlán mint sok nyúl.![]()
Fentebb írtam hogy lehet kialakítani sikeres modellt kisebb népességre is, a migráció támogatását hagyjuk csak meg a nyugati országoknak. Anélkül is van természetes cserélődés, ne támigassuk feleslegesen a saját elkakaósodásunkat.
Amúgyis amiről beszélsz, azt agyelszívásnak nevezik, morálisan sem értek vele egyet, azok az okos emberek akik dolgozni is akarnak, menjenek szépen haza és a saját országukat tegyék naggyá, mert ki fogja felemelni azokat a porfészkeket, ha nem a saját nívós embereik? A saját problémáinkat nekünk kell megoldani, és ez rájuk is igaz.
HozzászólásSzerző: kiserik » 2021. október 14., csütörtök 8:59
Ezt nem szokták hangoztatni, de a mezőgazdaságban a jövedéki adó és az ÁFA is visszaigényelhető.h3x0r írta:Lehet rohogni, hogy na most jol megszivta a hulyegyerek, aki a WC-re is kocsival jar, csak az a gond, hogy a dragabb uzemanyag a mezogazdasagra meg az aruszallitasra is pont ugy kihat.El Sie7e írta: Pláne ha fenntarthatósági kérdéseket is nézünk, én inkább a 600 Ft-os benzinnek orulnek és akkor nem menne mindenki a sarki boltba is kocsival
HozzászólásSzerző: nmate » 2021. október 14., csütörtök 8:43
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2021. október 14., csütörtök 8:36
Heti két napot Bécsben vagyok. Kimegyek, szállodánál leparkolok, és onnan csak tömegközlekedéssel megyek vagy gyalog. Nem probléma, ha van értelmes alternatíva. Sosem vártam még 2 percnél többet.Nika91127 írta:<3Realista24 írta:
Nem baj, kívánok neked is 600 Ft-os üzemanyagot, mert nem vagy képes tömegközlekedésre használni!
Amúgy használnék én vonatot. Ha feleségemmel 2-en utaznánk Bp-re IC-vel, meg vissza, annyiból kocsival os megvagyunk (a Passat 5 litert eszik).
Amíg nem volt törpillánk, azt szoktuk, hogy Szigetszentmiklósra fel kocsival, ott autó anyóséknál lerak, vettünk egy 72 órás jegyet és irány BP. Ott nem hiànyzott a kocsi![]()
HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2021. október 14., csütörtök 8:32
<3Realista24 írta:Nem baj, kívánok neked is 600 Ft-os üzemanyagot, mert nem vagy képes tömegközlekedésre használni!Nika91127 írta:
Na, igen. Bp-n könnyen beszél arról mindenki, hogy “tömegközlekedj”. Vidéken van a busz, ami épp úgy jár, ahogy. Mamámnál pl 2-3 óránként megy be a belvárosba, illetve indul oda, ahol lakik... Régen 20 percenként volt. Vidéken a busz nem jó alternatíva...
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2021. október 14., csütörtök 8:23
Majd viszik az árut tömegközlekedéssel, ne aggódj.Shektor írta:" van tömegközlekedés"El Sie7e írta:
Az ÁFA-t is levihetnek, mivel amúgy az a több és nem a jövedéki adó. De persze egyiket sem fogjak nagyon helyesen, van tömegközlekedés aki nem tudja a kocsiját megtankolni meltoztasson azt hasznalni. A jövedéki adó tartalma EU összevetésben nem is sok a benzinnek így indokolatlan is lenne azt csökkenteni. Pláne ha fenntarthatósági kérdéseket is nézünk, én inkább a 600 Ft-os benzinnek orulnek és akkor nem menne mindenki a sarki boltba is kocsival
Életedben jártál már Budapesten kívül? Legalább egyszer?
"én inkább a 600 Ft-os benzinnek orulnek "
Biztos nagyon örülnél amikor mindennek az ára feljebb menne a magasabb költségek miatt.
Nekem csak egy kérdésem lenne: hogy lehet valaki ilyen rövidlátó "észlény"?
HozzászólásSzerző: Shektor » 2021. október 14., csütörtök 8:20
" van tömegközlekedés"El Sie7e írta:Az ÁFA-t is levihetnek, mivel amúgy az a több és nem a jövedéki adó. De persze egyiket sem fogjak nagyon helyesen, van tömegközlekedés aki nem tudja a kocsiját megtankolni meltoztasson azt hasznalni. A jövedéki adó tartalma EU összevetésben nem is sok a benzinnek így indokolatlan is lenne azt csökkenteni. Pláne ha fenntarthatósági kérdéseket is nézünk, én inkább a 600 Ft-os benzinnek orulnek és akkor nem menne mindenki a sarki boltba is kocsivalHalfkey írta: Uramatyám gyerekek, nem az ÁFÁt vinnék le üzemanyagnál hanem az üzemanyagon lévő extra adót. Konkrétan idén áprilisban is csökkentve lett az árváltozás hatására, tehát ahogy RAK is kérdezi, mi ezen olyan vicces/furcsa?
ABC termékeknek szokás nevezni a termékek azon csoportját amin tulajdonképpen egyfajta "luxusadó" van - alkohol, benzin, cigaretta. Itt most erről van szó.
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2021. október 14., csütörtök 8:15
Nem baj, kívánok neked is 600 Ft-os üzemanyagot, mert nem vagy képes tömegközlekedésre használni!Nika91127 írta:Na, igen. Bp-n könnyen beszél arról mindenki, hogy “tömegközlekedj”. Vidéken van a busz, ami épp úgy jár, ahogy. Mamámnál pl 2-3 óránként megy be a belvárosba, illetve indul oda, ahol lakik... Régen 20 percenként volt. Vidéken a busz nem jó alternatíva...Realista24 írta:
Ez aztán a pesti dumaDe majd felszállok a fehérvári metróra, vagy ha az nem jön, akkor a villamosra. De jogos, alternatívaként ott van a hulladék buszközlekedés.
A benzin jövedéki adója 120 Ft/liter, míg a gázolaj jövedéki adója 110,35 Ft/liter marad. Ha 500 Ft a benzin, akkor abból 107 Ft az áfa, nagyjából, ha jól gondolom. Szóval ez a teóriád is megbukottnak látszik.
HozzászólásSzerző: h3x0r » 2021. október 14., csütörtök 8:13
HozzászólásSzerző: h3x0r » 2021. október 14., csütörtök 8:05
Lehet rohogni, hogy na most jol megszivta a hulyegyerek, aki a WC-re is kocsival jar, csak az a gond, hogy a dragabb uzemanyag a mezogazdasagra meg az aruszallitasra is pont ugy kihat.El Sie7e írta: Pláne ha fenntarthatósági kérdéseket is nézünk, én inkább a 600 Ft-os benzinnek orulnek és akkor nem menne mindenki a sarki boltba is kocsival
HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2021. október 14., csütörtök 7:56
Na, igen. Bp-n könnyen beszél arról mindenki, hogy “tömegközlekedj”. Vidéken van a busz, ami épp úgy jár, ahogy. Mamámnál pl 2-3 óránként megy be a belvárosba, illetve indul oda, ahol lakik... Régen 20 percenként volt. Vidéken a busz nem jó alternatíva...Realista24 írta:Ez aztán a pesti dumaEl Sie7e írta:
Az ÁFA-t is levihetnek, mivel amúgy az a több és nem a jövedéki adó. De persze egyiket sem fogjak nagyon helyesen, van tömegközlekedés aki nem tudja a kocsiját megtankolni meltoztasson azt hasznalni. A jövedéki adó tartalma EU összevetésben nem is sok a benzinnek így indokolatlan is lenne azt csökkenteni. Pláne ha fenntarthatósági kérdéseket is nézünk, én inkább a 600 Ft-os benzinnek orulnek és akkor nem menne mindenki a sarki boltba is kocsivalDe majd felszállok a fehérvári metróra, vagy ha az nem jön, akkor a villamosra. De jogos, alternatívaként ott van a hulladék buszközlekedés.
A benzin jövedéki adója 120 Ft/liter, míg a gázolaj jövedéki adója 110,35 Ft/liter marad. Ha 500 Ft a benzin, akkor abból 107 Ft az áfa, nagyjából, ha jól gondolom. Szóval ez a teóriád is megbukottnak látszik.
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2021. október 14., csütörtök 7:40
Ez aztán a pesti dumaEl Sie7e írta:Az ÁFA-t is levihetnek, mivel amúgy az a több és nem a jövedéki adó. De persze egyiket sem fogjak nagyon helyesen, van tömegközlekedés aki nem tudja a kocsiját megtankolni meltoztasson azt hasznalni. A jövedéki adó tartalma EU összevetésben nem is sok a benzinnek így indokolatlan is lenne azt csökkenteni. Pláne ha fenntarthatósági kérdéseket is nézünk, én inkább a 600 Ft-os benzinnek orulnek és akkor nem menne mindenki a sarki boltba is kocsivalHalfkey írta: Uramatyám gyerekek, nem az ÁFÁt vinnék le üzemanyagnál hanem az üzemanyagon lévő extra adót. Konkrétan idén áprilisban is csökkentve lett az árváltozás hatására, tehát ahogy RAK is kérdezi, mi ezen olyan vicces/furcsa?
ABC termékeknek szokás nevezni a termékek azon csoportját amin tulajdonképpen egyfajta "luxusadó" van - alkohol, benzin, cigaretta. Itt most erről van szó.
HozzászólásSzerző: füst » 2021. október 14., csütörtök 7:17
Az egyes pontra van megoldás, a robotika, automatizálás. Az emberi munkaerőt nagyon sok területen ki lehet váltani, és mi ilyen szempontból kényszerhelyzetben is leszünk.Halfkey írta: Így már aztán nagyon mélyre megyünk a politikába, de többek között pontosan ezért
1) volt rohadt nagy rablás a nyugdíjszámlák állami einstandja, mert az egyre kevesebb dolgozó nem fogja tudni eltartani az egyre több nyugdíjast.
2) kellene azon is elgondolkodni, hogy a migrációból hogyan tudunk úgy profitálni, hogy megszűrni a dolgozni akaró és képes embereket, és őket letelepíteni. Tudom hogy ez nem népszerű ma Magyarországon, de ahogy írod te is, mire a születéstámogatás megoldást nyújt, az rohadt sokára lesz.
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2021. október 14., csütörtök 7:05
KöszönömHalfkey írta: Uramatyám gyerekek, nem az ÁFÁt vinnék le üzemanyagnál hanem az üzemanyagon lévő extra adót. Konkrétan idén áprilisban is csökkentve lett az árváltozás hatására, tehát ahogy RAK is kérdezi, mi ezen olyan vicces/furcsa?
ABC termékeknek szokás nevezni a termékek azon csoportját amin tulajdonképpen egyfajta "luxusadó" van - alkohol, benzin, cigaretta. Itt most erről van szó.
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2021. október 13., szerda 23:56
ÁFÁT sokkal költségesebb folyamat változtatgatni, ebben az esetben egy teljesen új ÁFA kulcsot kellene bevezetni ami kihatna a fél ország számlázására. Nem arról beszélek hogy csökkentsék vagy ne csökkentsék a benzin adóját - az személy szerint nemnagyon érdekel, nem azon a párezer forinton fog múlni semmi az életemben - , csak arról beszélek hogy hogy és mit lehet gazdaságirányításilag megtenni. Az pedig teljesen világos.El Sie7e írta:Az ÁFA-t is levihetnek, mivel amúgy az a több és nem a jövedéki adó. De persze egyiket sem fogjak nagyon helyesen, van tömegközlekedés aki nem tudja a kocsiját megtankolni meltoztasson azt hasznalni. A jövedéki adó tartalma EU összevetésben nem is sok a benzinnek így indokolatlan is lenne azt csökkenteni. Pláne ha fenntarthatósági kérdéseket is nézünk, én inkább a 600 Ft-os benzinnek orulnek és akkor nem menne mindenki a sarki boltba is kocsivalHalfkey írta: Uramatyám gyerekek, nem az ÁFÁt vinnék le üzemanyagnál hanem az üzemanyagon lévő extra adót. Konkrétan idén áprilisban is csökkentve lett az árváltozás hatására, tehát ahogy RAK is kérdezi, mi ezen olyan vicces/furcsa?
ABC termékeknek szokás nevezni a termékek azon csoportját amin tulajdonképpen egyfajta "luxusadó" van - alkohol, benzin, cigaretta. Itt most erről van szó.
HozzászólásSzerző: El Sie7e » 2021. október 13., szerda 23:44
Az ÁFA-t is levihetnek, mivel amúgy az a több és nem a jövedéki adó. De persze egyiket sem fogjak nagyon helyesen, van tömegközlekedés aki nem tudja a kocsiját megtankolni meltoztasson azt hasznalni. A jövedéki adó tartalma EU összevetésben nem is sok a benzinnek így indokolatlan is lenne azt csökkenteni. Pláne ha fenntarthatósági kérdéseket is nézünk, én inkább a 600 Ft-os benzinnek orulnek és akkor nem menne mindenki a sarki boltba is kocsivalHalfkey írta: Uramatyám gyerekek, nem az ÁFÁt vinnék le üzemanyagnál hanem az üzemanyagon lévő extra adót. Konkrétan idén áprilisban is csökkentve lett az árváltozás hatására, tehát ahogy RAK is kérdezi, mi ezen olyan vicces/furcsa?
ABC termékeknek szokás nevezni a termékek azon csoportját amin tulajdonképpen egyfajta "luxusadó" van - alkohol, benzin, cigaretta. Itt most erről van szó.
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2021. október 13., szerda 23:42
HozzászólásSzerző: füst » 2021. október 13., szerda 23:07
Marky írta: Kinek nem inge, nem veszi magara.![]()
Az teny, hogy mindket rendszervalto politikai ero erre a retegre lo, a fiatalabb korosztaly csak ujabban lett fontos. Ez pusztan azert is lehetseges, mert a magyar tarsadalom korfaja a mostani 50 evesek koreben nyilik ki komolyabban, ugye emiatt megy mar lassan 10 eve a “kihalamagyar” tema.
Jelenlévő fórumozók: 4 regisztrált és 0 vendég
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem