
OFF
- Steve
- Hozzászólások: 8284
- Csatlakozott: 2013. április 24., szerda 22:53
- Kedvenc játékosaid: R9, RC, Guti, Zidane, Modric, Marcelo, Bellingham
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Szerintem meg ez az egész felfogás és idegrendszer kérdése.
Volt egy bitang erős szalonúj Mazda CX-5-em, hogy az utolsó három autómat említsem. Legnagyobb benzinmotor, fullextrás. Szerencsére túladtam rajta mert nem akarok hitelt a kocsira és csak a kedvezményeket buktam, úgy vissza tudtam cserélni.
Lett egy 525 dízel BMW-m motorilag, erősségben visszalépésnek éreztem. Majd megszoktam, megszerettem, imádtam a kocsit(a valaha volt -és lesz- legszebb kocsim szerintem). Rohadt (rendőrség szerint allítólag litván) autómaffia engem is megtalált és vitték az M-sport kormányomat és a digitális műszerfalamat. Majd a rendőrség azt tanácsolta, hogy cseréljek kocsit, mert 3-4x szokták kiüríteni uazt az autót, mert tudják a biztosító kicseréli a kormányt..Majd a végén a biztosító nem fizet.
Váltottam egy Volvo V90-re. Sima Business csomag, egy alap D3-as motorral. Visszalépés volt. Lassabban gyorsul, megőrültem a váltótól.Megszoktam, szeretem, fantasztikus kocsinak tartom.
Amióta amúgy nincs bitang erős kocsim én is nyugisabban vezetek.
Ezzel is lehet stresszelni, hisztizni, hogy valaki nem elég gyors előttem meg nem húzódik le..de szarok ezekre a dolgokra. Nyilván a kislányom érkezése anno is adott ehhez, meg hogy nem állat kocsit vezetek állat módjára..de minden fejben dől el.
Sokkal jobban élvezem, hogy (ha egyedül megyek) bekapcsolok valami zenét, nézem a tájat, agyalok valami fontosabb dolgon.Igyekszem abszolút nem felheccelni magam és a másikat vezetéskor. Aztán ha ott a nyugodt esély az előzésre akkor megyek és nyomom a magam tempójában.
Nem hiányzik sem a plusz lóerő a kocsiból, sem a stressz.
Volt egy bitang erős szalonúj Mazda CX-5-em, hogy az utolsó három autómat említsem. Legnagyobb benzinmotor, fullextrás. Szerencsére túladtam rajta mert nem akarok hitelt a kocsira és csak a kedvezményeket buktam, úgy vissza tudtam cserélni.
Lett egy 525 dízel BMW-m motorilag, erősségben visszalépésnek éreztem. Majd megszoktam, megszerettem, imádtam a kocsit(a valaha volt -és lesz- legszebb kocsim szerintem). Rohadt (rendőrség szerint allítólag litván) autómaffia engem is megtalált és vitték az M-sport kormányomat és a digitális műszerfalamat. Majd a rendőrség azt tanácsolta, hogy cseréljek kocsit, mert 3-4x szokták kiüríteni uazt az autót, mert tudják a biztosító kicseréli a kormányt..Majd a végén a biztosító nem fizet.
Váltottam egy Volvo V90-re. Sima Business csomag, egy alap D3-as motorral. Visszalépés volt. Lassabban gyorsul, megőrültem a váltótól.Megszoktam, szeretem, fantasztikus kocsinak tartom.
Amióta amúgy nincs bitang erős kocsim én is nyugisabban vezetek.
Ezzel is lehet stresszelni, hisztizni, hogy valaki nem elég gyors előttem meg nem húzódik le..de szarok ezekre a dolgokra. Nyilván a kislányom érkezése anno is adott ehhez, meg hogy nem állat kocsit vezetek állat módjára..de minden fejben dől el.
Sokkal jobban élvezem, hogy (ha egyedül megyek) bekapcsolok valami zenét, nézem a tájat, agyalok valami fontosabb dolgon.Igyekszem abszolút nem felheccelni magam és a másikat vezetéskor. Aztán ha ott a nyugodt esély az előzésre akkor megyek és nyomom a magam tempójában.
Nem hiányzik sem a plusz lóerő a kocsiból, sem a stressz.
-
- Hozzászólások: 2289
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 22:31
- Kedvenc játékosaid: R9, CR7, Benzema, Marcelo
- Kedvenc csapatod: csakamadrid.
Re: OFF
Ne vicceljetek mar, 70-nel alljon ki a parkoloba?
Az indokolatlan lassu haladas valahol a 20-30km/h-nal van, nem 70-nel. Ha nincs helyismerete, igy erzi kenyelmesen magat, akkor miert baj, hogy ennyivel megy?
Sokkal veszelyesebb, amikor mogotte 5 centire dudal, villog, tolna elore, vagy esz nelkul kielozget. Hazai tapasztalataim szerint egyebkent hiaba megyek 90-el, ugyanugy elkezdenek tolni, ahogy megteszik autopalyan is 130-nal.
Ez az idegbeteg soforok orszaga.

Az indokolatlan lassu haladas valahol a 20-30km/h-nal van, nem 70-nel. Ha nincs helyismerete, igy erzi kenyelmesen magat, akkor miert baj, hogy ennyivel megy?
Sokkal veszelyesebb, amikor mogotte 5 centire dudal, villog, tolna elore, vagy esz nelkul kielozget. Hazai tapasztalataim szerint egyebkent hiaba megyek 90-el, ugyanugy elkezdenek tolni, ahogy megteszik autopalyan is 130-nal.
Ez az idegbeteg soforok orszaga.
- nmate
- Hozzászólások: 14434
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:24
- Kedvenc játékosaid: Arbeloa
Re: OFF
De nem írtam, hogy indokolatlanul.
Aki meg idegbeteg, sokkal kevésbé való az utakra, mint az aki 70 km/h-t itéli meg biztonságosnak a 85-90 helyett egy olyan szakaszon, ahol nem lehet előzni (gyanítom nem indokolatlanul).
Aki meg idegbeteg, sokkal kevésbé való az utakra, mint az aki 70 km/h-t itéli meg biztonságosnak a 85-90 helyett egy olyan szakaszon, ahol nem lehet előzni (gyanítom nem indokolatlanul).
- h3x0r
- Hozzászólások: 9803
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Nagyvárad
Re: OFF
Nem veletlenul van benne a kreszben, hogy nem haladhatsz indokolatlanul lassan se, amivel feltartod a tobbieket. (meg ha ez a gyakorlatban egy igen tag fogalom)nmate írta:Nem kötelessége, ő lehet ennyivel tud csak menni. Mennyit nyersz egy 20 perces szakaszon ha 90-nel mész 70 helyett? 4 percet?h3x0r írta:
Pont a heten tortent: Kolozsvar - Nagyvarad. Van egy kb 20 perces szakasz, ami alatt 2 helyen lehet elozni, ha epp nem jon szembol senki.(most jott) Altalaban nincs gond, 85-90-el nyugodtan lehet haladni, kamionok is mennek annyival. Viszont harommal elottunk egy auto 70-nel egyaltalan nem akart tobbel menni. A mogotte levo mar sik ideg volt, negyed ora utan szabalytalanul megelozte, ha a szembol jovo nem fekez, meg nem huz le mar szinte az arokba, ossze is utkoznek. Nyilvan a csavo egy idiota volt, de legalabb annyira veszelyes az is, aki indokolatlanul lassan halad. Persze megertem, ha a kocsival van valami, de ilyenkor azert illene neha felre allni egy percre, foleg ha latja, hogy elotte senki, mogotte meg hatalmas a sor.
Maga az ut 160 km, szerpentines, falukon, kisebb varosokon keresztul. Ejszaka 2 ora 10 perc alatt megvan (normalisan vezetve), nap kozben 2:30 - 2:40, csucsidoben 3 ora. Itt nem az a 4-5 perc a gond, hanem amikor latod, hogy elotte senki, teljesen nyugodtan mehetne (sokszor full egyenes uton), de megse megy; en pont leszarom, ha 5 perccel kesobb erek haza, viszont sokan ezen felhuzzak magukat, elkezdik letolni az utrol, jonnek a veszelyes elozesek es balesetek.
Nekem ezzel sincs feltetlenul bajom, sokan vezetnek csak varosban/agglomeracioban. Nincsenek hozzaszokva a hosszabb utakhoz, foleg ismeretlen helyeken, hogyha te csak 70-el tudsz/mersz menni, akkor menj annyival, de legyel tekintettel masokra, ha vannak pihenohelyek, allj felre 1 percre, engedd el a tobbieket.Süti írta: Hát, ez az ennyivel tud csak menni elég ijesztő. (Nyilván ha nem műszaki okokról beszélünk, de akkor meg mit keres az autó a forgalomban.) Ha valaki 70 felett retteg az úton, akkor ne menjen ki. Repülőre se kap mindenki jogosítványt, meg tankot se vezethet bárki. Az a baj, hogy kb. alanyi jogon jár az embereknek a jogosítvány.
- Süti
- Hozzászólások: 6059
- Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Budapest/Győr
Re: OFF
Hát, ez az ennyivel tud csak menni elég ijesztő. (Nyilván ha nem műszaki okokról beszélünk, de akkor meg mit keres az autó a forgalomban.) Ha valaki 70 felett retteg az úton, akkor ne menjen ki. Repülőre se kap mindenki jogosítványt, meg tankot se vezethet bárki. Az a baj, hogy kb. alanyi jogon jár az embereknek a jogosítvány.
Legends Never Die.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...
Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...

Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
- nmate
- Hozzászólások: 14434
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:24
- Kedvenc játékosaid: Arbeloa
Re: OFF
Nem kötelessége, ő lehet ennyivel tud csak menni. Mennyit nyersz egy 20 perces szakaszon ha 90-nel mész 70 helyett? 4 percet?h3x0r írta:Pont a heten tortent: Kolozsvar - Nagyvarad. Van egy kb 20 perces szakasz, ami alatt 2 helyen lehet elozni, ha epp nem jon szembol senki.(most jott) Altalaban nincs gond, 85-90-el nyugodtan lehet haladni, kamionok is mennek annyival. Viszont harommal elottunk egy auto 70-nel egyaltalan nem akart tobbel menni. A mogotte levo mar sik ideg volt, negyed ora utan szabalytalanul megelozte, ha a szembol jovo nem fekez, meg nem huz le mar szinte az arokba, ossze is utkoznek. Nyilvan a csavo egy idiota volt, de legalabb annyira veszelyes az is, aki indokolatlanul lassan halad. Persze megertem, ha a kocsival van valami, de ilyenkor azert illene neha felre allni egy percre, foleg ha latja, hogy elotte senki, mogotte meg hatalmas a sor._Bushido_ írta: Nyilván nem az értelmesen haladókat mondom, hanem akik országúton is 70-80al mennek, s elképesztően feltartják a sort, kb "vonatot" képezve.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68327
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Ez az érzés fog el, ha meglátom. Semmi személyes, zsigerből jön.mocsok írta:Realista24 írta: Smart és a tuningAlapból betiltanám azt a verdát.
Miért?
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
- h3x0r
- Hozzászólások: 9803
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Nagyvárad
Re: OFF
Pont a heten tortent: Kolozsvar - Nagyvarad. Van egy kb 20 perces szakasz, ami alatt 2 helyen lehet elozni, ha epp nem jon szembol senki.(most jott) Altalaban nincs gond, 85-90-el nyugodtan lehet haladni, kamionok is mennek annyival. Viszont harommal elottunk egy auto 70-nel egyaltalan nem akart tobbel menni. A mogotte levo mar sik ideg volt, negyed ora utan szabalytalanul megelozte, ha a szembol jovo nem fekez, meg nem huz le mar szinte az arokba, ossze is utkoznek. Nyilvan a csavo egy idiota volt, de legalabb annyira veszelyes az is, aki indokolatlanul lassan halad. Persze megertem, ha a kocsival van valami, de ilyenkor azert illene neha felre allni egy percre, foleg ha latja, hogy elotte senki, mogotte meg hatalmas a sor._Bushido_ írta: Nyilván nem az értelmesen haladókat mondom, hanem akik országúton is 70-80al mennek, s elképesztően feltartják a sort, kb "vonatot" képezve.
- ___Samy___
- Hozzászólások: 8612
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:51
Re: OFF
Nem a tuningolas a veszelyes, hanem ha nem tudsz vezeteni es/vagy meg egy idiota is vagy mellette.
Annak idejen en is terveztem egy optimailzalo chipet a golfomba, de sajnos az elet hamarabb kozbeszolt, mar nem volt mibe belerakni.
Most meg csak azert nem nyulok hozza, mert a 170 lo boven eleg nekem. 170 vagy 200 lo szamomra mar lenyegtelen, mert ugyse hasznalnam ki.
De ha okosan nyul hozza az ember, abbol semmi gond nem lehet. Neha jol jon, hogy ha van egy kis erotartalek elozesekkor.
Annak idejen en is terveztem egy optimailzalo chipet a golfomba, de sajnos az elet hamarabb kozbeszolt, mar nem volt mibe belerakni.
Most meg csak azert nem nyulok hozza, mert a 170 lo boven eleg nekem. 170 vagy 200 lo szamomra mar lenyegtelen, mert ugyse hasznalnam ki.
De ha okosan nyul hozza az ember, abbol semmi gond nem lehet. Neha jol jon, hogy ha van egy kis erotartalek elozesekkor.
"We will not fight for one decade, when Madrid is the best club of the last century and the best club in history, also the best in the last decade and is the best because we never do something like that, not appreciate someone success"
-
- Hozzászólások: 495
- Csatlakozott: 2015. január 10., szombat 15:35
- Kedvenc játékosaid: Ronaldinho, Ronaldo, Henry, Iniesta, Thiago, Neymar
- Kedvenc csapatod: Barça
Re: OFF
Azert reagalt a tobbsegunk ugy, ahogy, mert a leiras alapjan ezt nem villogos tuningnak szanja, hanem hetkoznapi hasznalat kozben javuljon az auto teljesitmenye normal hasznalat soran. Akinek nem szamit az elethossz huzza nyugodtan az autojat akar az egekig, ha erre van igenye, viszont a kerdes nem erre iranyult szerintem.nmate írta: Hobbiból miért ne lehetne tuningolni? Nem mindenkinek az élethossz a cél, lehet csak villogni akar.
- nmate
- Hozzászólások: 14434
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:24
- Kedvenc játékosaid: Arbeloa
Re: OFF
Hobbiból miért ne lehetne tuningolni? Nem mindenkinek az élethossz a cél, lehet csak villogni akar.
En más vagyok mondjuk. Most csattogtam át Németországba a kis 1248 kobcentis Puntommal, mind a 69 lova jól vette az akadályt és pályán 120-as tempóval, 4,8literes átlaggal megvolt az út, nagyrészt klímával.
Élvezem, hogy olcsó az alkatrész bele, de 40000 km alatt csak olajat cseréltem meg szűrőket (leszamitva amit vételnél költöttem rá), fél évente nézetem át jobban, hogy minden rendben legyen.
Egyedül a biztonság aggaszt, a sok szaros SUV ronggyá törne ha bármi ütközés lenne.
En más vagyok mondjuk. Most csattogtam át Németországba a kis 1248 kobcentis Puntommal, mind a 69 lova jól vette az akadályt és pályán 120-as tempóval, 4,8literes átlaggal megvolt az út, nagyrészt klímával.
Élvezem, hogy olcsó az alkatrész bele, de 40000 km alatt csak olajat cseréltem meg szűrőket (leszamitva amit vételnél költöttem rá), fél évente nézetem át jobban, hogy minden rendben legyen.
Egyedül a biztonság aggaszt, a sok szaros SUV ronggyá törne ha bármi ütközés lenne.
- lordgabi
- Hozzászólások: 6777
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 0:56
- Kedvenc játékosaid: Raúl, Puskás, CR, R9, RC, Zidane, Casillas, Ramos, Marcelo, Guti, Nacho
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Kárpátalja/Budapest
Re: OFF
És mennyibe kerül egy ilyen chiptuning, hogy ennyire komolyan elgondolkodtál azon a néhány plusz lóerőn?
Nekem tökéletesen elég a 180LE, négykerék meghajtás, télen-nyáron, panaszom nincs rá. 20 éves idén a "picike".
Váltani sem tervezek a kora miatt, kívül-belül patika, kimondottan csak markán belül egyszer.

Nekem tökéletesen elég a 180LE, négykerék meghajtás, télen-nyáron, panaszom nincs rá. 20 éves idén a "picike".

Váltani sem tervezek a kora miatt, kívül-belül patika, kimondottan csak markán belül egyszer.
Ex-szerkesztő.
2015. november 25.
UEFA Bajnokok Ligája - Shakhtar Donetsk 3-4 Real Madrid C.F.
Arena Lviv, Lemberg - A nagy találkozás!

2015. november 25.
UEFA Bajnokok Ligája - Shakhtar Donetsk 3-4 Real Madrid C.F.
Arena Lviv, Lemberg - A nagy találkozás!


- raul 4 ever
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2020. augusztus 17., hétfő 9:32
- Kedvenc játékosaid: Carvajal, Eder, Alaba, Mendy, Case, Modric, Kroos, Fede, Vini, BigBenz
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
A tuning és az optimalizálás két nagyon külön dolog, így van..Yazid írta:
___Samy___ írta: Szerintem meg egy kis optimalizalastol nem biztos, hogy baja lesz. Nem ismerem a Hyundaiokat, de szamos autoban tul vannak meretezve az alkatreszek, egy kicsit szegenyebb az uzemanyag felhasznalas, stb.
Ha ezeket optimalizaljak, meg nem lesz szukseg uj alkatreszekre, de az is igaz, hogy nem 50 lovat kap ajandekba az auto.
egy kis optimalizálástól ne várj semmit, nem lesz bikább az autó.
és nem is véletlenül vannak túl méretezve az alkatrészek, a motorvezérlők is lebutítva, ÉLETHOSSZ! ezeknek a sufnituningos autóknak a motor élettartama le is csökken jócskán, nekem az a 15-30le nem érne meg annyit. régebben mikor divatba jött alig volt pár ilyen szaki pesten, most már van minden városban 10db tuning spíler.
ez a minimum 200Le-s turbós motoroknak lett kitalálva, ott van némi értelme, ott tudnak még lényeges Nm-t kisajtolni motorvezérlő írással meg levegőmennyiséggel.
1-2-5-15 extra paci simán kijöhet egy optimalizálással, valószínű azok a tartalékok tényleg csak pihennek a motorban a "nyugisabbbra" írt szoftverrel.
Mivel érdekel(t) nagyon a téma, olvasgattam róla sokat én is, ha jól meg van csinálva az optimalizálás, ugye kvázi finomhangolják az adott konfigurációt, hogy az adott gépből kijöjjön ami még kihozható (hiszen hiába a tömeggyártás, vannak tűrések +- és a gyári szoftverek a nagy átlagot fedik, de ha minden egymáshoz van fésülve, jöhetnek elő kellemes meglepetések)
Aztán a tuning, meg amikor az adott blokkba bőven több levegőt tolnak egy erősebbre cserélt turbóval, hogy több tüzelőanyagot égessen el -> 200ból 300LE, vagy a végtelen..
De alapvetően egy boxtól csodák nincsenek, illetve persze minden húzható az égbe, csak akkor a megbízhatóság/károsanyag-kibocsátás/fogyasztás hármasból megy 1, 2 vagy mindhárom a levesbe..
2021 04 20 - Ceferintakaroggy
2009 07 09 - 2023 06 06 - uno, dos, tres, Hala Madrid
2009 07 09 - 2023 06 06 - uno, dos, tres, Hala Madrid
-
- Hozzászólások: 495
- Csatlakozott: 2015. január 10., szombat 15:35
- Kedvenc játékosaid: Ronaldinho, Ronaldo, Henry, Iniesta, Thiago, Neymar
- Kedvenc csapatod: Barça
Re: OFF
Alapvetoen a tobbseg oldalan allok, de nagyon sok dologtol fugg.
Az auto kora es nepszerusege (minel tobb auto van, annal tobbet huztak es tobb a tapasztalat amire tudsz hagyatkozni, persze nem garancia es sok a fake info). De ha egy 10-15 eves autonal nem huznak, hanem optimalizaljak a beallitasokat, akkor akar minimalis teljesitmeny tobblet mellett lehet alacsonyabb fogyasztas, ami a hosszu tapasztalatok es a fejlettebb technologia tesz lehetove.
Ilyenekben hiszek, a kicsi motorok drasztikus huzasaban nem, mert ahogy tobben irtak az elettartam rovasara mehet konnyeden. Alapvetoen a vadi uj turbos kis motorok gyarilag komolyan porgetve vannak, nem egy elso generacios ilyen motorcsalad mondjuk a VW-tol volt katasztrofa, es meg csak a fele se jut el a koztudatban micsoda problemak voltak zsir uj autokkal is, nemhogy par evesekkel. Persze azota sokat fejlodtek, de en akkor sem fektetek belejuk sok bizalmat, viszont ha az alkalmazasi mod alatamasztja akkor ma mar jo vetel lehet. Ha te mas celra hasznalod gyakran, akkor lehet elgondolkodnek kategoria valtason inkabb.
Az auto kora es nepszerusege (minel tobb auto van, annal tobbet huztak es tobb a tapasztalat amire tudsz hagyatkozni, persze nem garancia es sok a fake info). De ha egy 10-15 eves autonal nem huznak, hanem optimalizaljak a beallitasokat, akkor akar minimalis teljesitmeny tobblet mellett lehet alacsonyabb fogyasztas, ami a hosszu tapasztalatok es a fejlettebb technologia tesz lehetove.
Ilyenekben hiszek, a kicsi motorok drasztikus huzasaban nem, mert ahogy tobben irtak az elettartam rovasara mehet konnyeden. Alapvetoen a vadi uj turbos kis motorok gyarilag komolyan porgetve vannak, nem egy elso generacios ilyen motorcsalad mondjuk a VW-tol volt katasztrofa, es meg csak a fele se jut el a koztudatban micsoda problemak voltak zsir uj autokkal is, nemhogy par evesekkel. Persze azota sokat fejlodtek, de en akkor sem fektetek belejuk sok bizalmat, viszont ha az alkalmazasi mod alatamasztja akkor ma mar jo vetel lehet. Ha te mas celra hasznalod gyakran, akkor lehet elgondolkodnek kategoria valtason inkabb.
- wZoLee7
- Hozzászólások: 15016
- Csatlakozott: 2013. május 26., vasárnap 13:36
- Kedvenc csapatod: REAL MADRID
- Tartózkodási hely: SK
Re: OFF
Nem igazan ertem egy sima utcai autot miert kell tuningolni. Miert akar valaki gyorsabban menni, hisz azert minden auto tud menni 90-100 al. Velem nem hiteti el senki, hogy jot tesz ez az autonak mert biztos nem. Megelozol valakit es 1 vagy 2 perccel hamarabb ersz le a balcsira? Ugyan mar... Egy 30 km es szakaszon is latok legalabb 2 onjelolt profi versenyzot akinek a keggyirsabban kell mennie es mindenhol mindenkit megelozni, rajtan mulna inkabb lefokoznam az autokat nem fel. Vezetni meg nem tudnak
- Süti
- Hozzászólások: 6059
- Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Budapest/Győr
Re: OFF
Nem egy autóról tudok, ami 300e fölött jár így, turbós benzines. A motorok nagy része azért van lefojtva, hogy hozza a CO2 normákat, meg a katalógus fogyasztás adatot ciklusban, simán van bennük mozgástér.Yazid írta:
egy kis optimalizálástól ne várj semmit, nem lesz bikább az autó.
és nem is véletlenül vannak túl méretezve az alkatrészek, a motorvezérlők is lebutítva, ÉLETHOSSZ! ezeknek a sufnituningos autóknak a motor élettartama le is csökken jócskán, nekem az a 15-30le nem érne meg annyit. régebben mikor divatba jött alig volt pár ilyen szaki pesten, most már van minden városban 10db tuning spíler.
ez a minimum 200Le-s turbós motoroknak lett kitalálva, ott van némi értelme, ott tudnak még lényeges Nm-t kisajtolni motorvezérlő írással meg levegőmennyiséggel.
Legends Never Die.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...
Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...

Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
Re: OFF

___Samy___ írta: Szerintem meg egy kis optimalizalastol nem biztos, hogy baja lesz. Nem ismerem a Hyundaiokat, de szamos autoban tul vannak meretezve az alkatreszek, egy kicsit szegenyebb az uzemanyag felhasznalas, stb.
Ha ezeket optimalizaljak, meg nem lesz szukseg uj alkatreszekre, de az is igaz, hogy nem 50 lovat kap ajandekba az auto.
egy kis optimalizálástól ne várj semmit, nem lesz bikább az autó.
és nem is véletlenül vannak túl méretezve az alkatrészek, a motorvezérlők is lebutítva, ÉLETHOSSZ! ezeknek a sufnituningos autóknak a motor élettartama le is csökken jócskán, nekem az a 15-30le nem érne meg annyit. régebben mikor divatba jött alig volt pár ilyen szaki pesten, most már van minden városban 10db tuning spíler.
ez a minimum 200Le-s turbós motoroknak lett kitalálva, ott van némi értelme, ott tudnak még lényeges Nm-t kisajtolni motorvezérlő írással meg levegőmennyiséggel.
- Süti
- Hozzászólások: 6059
- Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Budapest/Győr
Re: OFF
Hát, 1.4 turbós benzinesem van, 150ről 180-ra lett húzva, nyomaték 240-ről 300. A típus klubjában nem én vagyok az egyetlen, és senkinek az égvilágon semmi baja nincs az autóval. Nekem se. És jobban megy. Fogyasztani viszont nem igazán fogyaszt kevesebbet, bár nem is simogatom a gázpedált.
Nekem a legnagyobb problémám az volt, hogy alul (turbósnál nyilván adott) nem úgy megy, ahogy kellene. Mióta megcsinálták, sokkal hamarabb életre kel, és sokkal lineárisabb a teljesítménye.
Szóval én nem bántam meg.
Ja, én is LA-Chipnél voltam, nagyon értik a dolgukat, őket tudom ajánlani.
Nekem a legnagyobb problémám az volt, hogy alul (turbósnál nyilván adott) nem úgy megy, ahogy kellene. Mióta megcsinálták, sokkal hamarabb életre kel, és sokkal lineárisabb a teljesítménye.
Szóval én nem bántam meg.
Ja, én is LA-Chipnél voltam, nagyon értik a dolgukat, őket tudom ajánlani.
Legends Never Die.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...
Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...

Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3638
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Hali!_Bushido_ írta:Nézegettem akkoriban az 1,6os kocsikat is, de az már egy árkategóriával nagyobb volt, azokra már nem volt kp. úgyhogy az 1,4es lett belőle. De amúgy igazad van a többi dologban.Marky írta: 1.4-es dizellel orulj, ha elmegy 200 ezret a motor, ne keresd a bajt.
Ha nem tudsz elozni vegyel 2.0 folotti motort vagy/es tanulj meg visszavaltani.
Van nehany motor, amiben tenyleg van nemi erotartalek, de ha ilyen tunyingbokszokkal szethajtjak, akkor nem kell csodalkozni, ha 120 ezernel mar elreped a henger.
Viszont úgy összességében érdekelt az itteniek véleménye - tapasztalata a témában. Mellesleg 120e lesz benne nemsokára.
Fel-le váltogatás megy már. Mellesleg ugye ez előtt Smartok voltak alattam, automata váltóval, elég furcsa is volt, amikor először beültem egy váltós kocsiba, s Egerből haza kellett hozni, de végül lassacskán megtanultam újra a dolgokat kezelni![]()
Amúgy a legtöbb pici Smart elég kevés lóerős, városi kicsi autó. Ez viszont fel van tuningolva. megy, mint a golyó, ha úgy lép oda neki az ember. Plusz van egy másik is... Az egyik Smart szerelő poénból csinált egy brutális Smartot feltuningolva, elképesztő volt, megnéztük, meghallgattuk, amikor odalépett a gázpedálnak, durva hangja volt - persze a fogyasztása is, nem átlagembernek való, de egyszer úgy mentem volna vele
Másfelől meg elég cikinek tartom, hogy pl Balaton felé rengeteg 2-4 kipufógós autók benn állnak a sorban, vonatoznak a többi vacak kocsi után, amikor egy pici odalépés a részükről és már több 100 méterrel előrébb lennének. Nyilván nem az értelmesen haladókat mondom, hanem akik országúton is 70-80al mennek, s elképesztően feltartják a sort, kb "vonatot" képezve.
itt jelen helyzetben 20-30 LE-ről van szó.___Samy___ írta: Ha ezeket optimalizaljak, meg nem lesz szukseg uj alkatreszekre, de az is igaz, hogy nem 50 lovat kap ajandekba az auto.
Hál Isten nincs baj a vezetéssemmel, tudok így is előzni, csak mégis hiányzik az a picike plusz belőle. nem feltétlen a lóerő. mert ugye előző kocsim is csak 5 LE_vel volt több, de nagyon sokat számít ezekszerint az a kb 200 kg plusz súly.ANDS írta: Almási Zoli erre szakosodott, neki már könnyedén megy, hogy 400- 500 LE- re feltuningolja az utcai autókat, de azt az erőt át is kell vinni az útra, kerekek hamarabb kopnak, a váltó, a kuplung, minden jobban igénybe lesz véve, megszállottaknak való, nem átlag autósoknak. Autópályán 150 LE bőven elég voltaz 1400 kg- autóhoz, mostani autómban 250 LE van, jó érzés, de autópályán felesleges, városban felesleges. Országúton jól jön előzéskor. De ha tudsz vezetni, akkor 100LE- vel is tudsz előzni.
A tuningboxot felejtsd el, az csak átveri a számítógépet, többet árt, és nem is használ. Ha akarsz rendes chiptuningot, hát... Nem egy 1.4 crdi Hyundai-al versenyeznék, na.
Ha jó chipest akarsz, őket tudom ajánlani. Nem széthajtásra mennek, több tucat VW-t írtak meg a Passat B8 csoportból, megelégedéssel.
https://lachip.hu/
Az a picike plusz hiányozni is fog, mert nincs ccm-ed, és a súlyod is nagy. Amúgy meg nem a lóerő számít, hanem a nyomaték...
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 1 regisztrált és 0 vendég