Ehhez, ponyvagarázs, (seraul 4 ever írta:Erről én is kérnék tapasztalatot ha van..___Samy___ írta: Sracok, van olyan koztunk, aki ponyvagarazsban parkol az autojaval? Erdekelnenek, hogy mit lehet roluk tudni, mennyire megelegszik, szellozik alatta az auto, mennyire birjak az idojarast ugy altalanossagban.
Mivel a mobilharazs arai iszonyatosan elszalltak, igy elkezdtem nezni a ponyvas valtozatot.
Feleségemmel lehet emiatt válunk el![]()
, ő mindenképp téglagarázst akar, sztem totál felesleges.
Nyilván attól függ, hova állítod fel -> fű, homok -> cseszheted, jön a rozsda alulról
Nálunk rendesen megcsinált térkő van az udvaron (aprókavics, homok, térkő sorrendben, nem lett kispórolva semmi), én simán rádobnám a ponyvás garázst, szvsz nem enné meg alulról a kocsikat a vasoxid.
Kiserik ált. vágja az ilyeneket...
Ha esetleg ehhez (is) értesz, szólj plz.
TY
A lényeg, ahogy írtad is, hogy megfelelő legyen az alja. Beton, aszfalt, max térkő.
Egy Totalcar cikkből: "A ponyva és a beálló, valamint a garázs közötti átmeneti megoldás a merevítőkerettel egybeépített ponyvagarázs. Előnye a könnyű kezelhetősége, lényegében garázsként használható (bár motoros ajtaja nem lehet), véd a csapadéktól, nem fülled be, főleg, ha a talaj alatta nem föld, hanem beton. Hátrány a korlátozott élettartam (elöregszik az anyaga) és hogy nem túl szép."


