Ja, én nem azért nem akarok 50-est, mert lenézem ezeket a motorokat, hanem szimplán valószínűleg ezt is balfax lennék kezelni, ha nem tanít meg valaki az alapokra.

Ezért hajlok afelé, hogy rendesen beiratkozok A2-re, ahol legalább az alapokat elsajátítanám, de nem feltétlen maxolnám ki a kategóriát, ami az első motor választást illeti. Nem tudom mekkora az a motor, ami egy kezdő kezében nem okoz még túl nagy meglepetéseket, de lehet vele normálisan is közlekedni, mert ahogy az sem jó, ha túl gyenge. Valahol az is egy külön veszélyhelyzet, amikor kínlódsz egy 50-essel, vagy egy 4T 125-el, hogy megelőzz egy 60-al tötymörgő kamiont. Persze nem akarok okoskodni, én ezeket csak olvastam. A korlátlan A még 2 évig nem jöhet szóba a korom miatt. Amik tetszenek, azok a sportosabb motorok illetve a naked-ek. Supermotozás , endurozás, offroad meg a magasságom miatt kilőve.

Eléggé körbejártam az utóbbi időben a témát, néztem 50-eseket is amúgy, amúgy lehet poénkodni a Simsonnal, csak nagyot néztem a múltkor , amikor megláttam, hogy már 3 kiló körül mennek a jó állapotúak. Régen 100-150-ért patikát adtak. Befektetésnek nem lenne mondjuk utolsó.

Egyébként egy 2-300 köbcentisre gondoltam, ami talán nem lenne túl nagy, és lehet vele normálisan közlekedni, de passz. Néztem mik vannak ebben a kategóriában. Honda CBF 250, Yamaha YBR 250, MT03, KTM Duke 200, Kawa Z300... meg hát ami talán a legjobban tetszik az a NInja. 250 vagy 300-as. Csak az a baj, hogy azért lehet ökörség lenne sportmocival kezdeni. Az idomozás azt mondják nem olcsó mulatság.

Mondjuk legkorábban tuti, hogy max. jövőre lesz aktuális a dolog, szóval ráérek még kigondolni mi legyen.