melyik bolt ez?whitemadrid írta: Sziasztok,
kéne nekem egy kis segítség hátha valaki volt már hasonló helyzetben.
A lényeg egy sima garanciális ügyintézés lenne.
Október végén beadtam egy processzort garanciális ügyintézésre, megállapították a hibát a boltban is ahol megvásároltam és tovább is küldték a nagykerbe vagy beszállítónak igazából már tökömse tudja.
Amikor beadtam előre jeleztem, hogy majd termék cserét kérek.
Szervíz is megállapította a hibát és jelezték, hogy oké a terméket nem cserélik csak jóváírják az árát.
Na ez azért is érdekes mert jelenleg ugyanaz a termék majdnem 30%-al drágább mint amikor én vettem.
És nyílván ez így nekik nem lenne jó üzlet...
A bolt is jelezte, hogy ők nem tehetnek erről mossák ők is a kezüket és az összeget biztosítják.
Namármost felajánlották, hogy vegyem meg ugyanazt 30% drágábban mert ők sem akarják bevállalni a különbözetet vagy nézzek ugyanannyiért olcsóbbat.
Ilyen esetben elsősorban nem kötelességük javítani vagy cserélni a terméket ?
Telefonon hivatkoztak arra is, hogy készlethiány van jelenleg belőle és ezért nem tudnak cseredarabot felajánlani.
De viszont a weboldalon rendelhető és elméletileg 2-3 napon belül átvehető ugyanez a proci ami elméletileg nincs....
Na akkor vagy óriásit hazudott az ügyintéző, hogy nincs készlet vagy nemtudom.
Szerintetek ilyenkor érdemes ezzel az üggyel továbbmenni ?
elvileg kötelesek cserélni, ha gariidőn belül vagy.
mindenesetre, a fogyasztóvédelem szót lődd el lassan nekik, az sokszor bejön:D


