OFF

Filmek, zenék, könyvek, off... Egyszóval minden más.
Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 69416
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2020. október 26., hétfő 21:08

A gondolatiam.

A Tesla Olyan na mint a kilenc éves gyerkőcöm. Mindenre van csípőből válasza, szóval okos és fix kamuzik. :lol:

Masodreszt. Ez a teszt komoly? Nyilván ha padkazol 80al vagy megfogsz egy negyven centis katyut, baja lehet a kocsidnak. Tesla vagy nem tesla.

Nyilván ennél összetettebb a teszt amiről szó van, de így elsőre nem értem.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Avatar
kiserik
Hozzászólások: 7352
Csatlakozott: 2016. március 14., hétfő 9:23

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kiserik » 2020. október 26., hétfő 21:02

Kerlon írta:
kiserik írta:

Előbb azt írod, hogy nem a gyorsulás, most meg azt, hogy az. :hmmm: Max 1-2 tized addig, amíg a Plaid ki nem jön :D Hatótávban meg gyakorlatilag fele annyit tud. A Porschéban meg örülsz, ha elindul a szoftver. Nem bántom a Taycan-t, de dupla annyiért nem ad dupla annyit.
Autopilot: az önvezetésnek 5 szintje van. Az 5. szint a teljes önvezetés. Ha minden igaz ezt tesztelik most. Ami mindenkinek elérhető, az még nem ez. ""Csak"" vezetést segítő rendszerek, és erre fel is hívja a figyelmet az autó. Ha jól rémlik a német bíróság ki is mondta, hogy nem lehet autopilotnak nevezni, mert nem az. De az lesz. Legalább is azt ígérik. Majd meglátjuk.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/ ... F3eemyFBp0
:x :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=mcJHJhf ... e=emb_logo
19:30 és 25:30 környékén beszél róla a hazai guru. Semmi extra és már javítva van. Ha barom módjára belemész valamibe/neki mész valaminek, akkor képes eltörni. Ahogy írják a cikkben, valószínűleg a kínai bürokrácia miatt jobban jár a gyár, ha a régebbi autókban kicseréli ingyen a lengőkart mindenkinek, már amelyikben ez még nem történt meg. Valószínűleg már nagyon sokban rég kicserélték, így csak egy felülvizsgálat lesz a visszahíváson.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!

Avatar
DinhoL
Hozzászólások: 989
Csatlakozott: 2015. május 19., kedd 19:27
Kedvenc játékosaid: Michael Laudrup, R10, Carles Puyol, Xavier Hernández
Kedvenc csapatod: FC Barcelona, LA Lakers

Re: OFF

HozzászólásSzerző: DinhoL » 2020. október 26., hétfő 21:02

Eközben Winkler felmondott a totalcarnál.. :ozil:
Som i Serem!
6oat

Avatar
Kerlon
Hozzászólások: 29435
Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 12:27
Kedvenc csapatod: Levante

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Kerlon » 2020. október 26., hétfő 20:06

kiserik írta:
Kerlon írta:

Az agyon hangoztatott gyorsulásban, az egész Porsche technikáról meg ne is beszéljünk... Az autó belsejét meg kár összehasonlítani. Ja, fing párna nincs. Meg a techbuziságok fele nem kiforrott, bár ugye az - újfent - agyonhangoztatott autopilotra sem mondhatják már, hogy az, mert van azzal is gond...
Előbb azt írod, hogy nem a gyorsulás, most meg azt, hogy az. :hmmm: Max 1-2 tized addig, amíg a Plaid ki nem jön :D Hatótávban meg gyakorlatilag fele annyit tud. A Porschéban meg örülsz, ha elindul a szoftver. Nem bántom a Taycan-t, de dupla annyiért nem ad dupla annyit.
Autopilot: az önvezetésnek 5 szintje van. Az 5. szint a teljes önvezetés. Ha minden igaz ezt tesztelik most. Ami mindenkinek elérhető, az még nem ez. ""Csak"" vezetést segítő rendszerek, és erre fel is hívja a figyelmet az autó. Ha jól rémlik a német bíróság ki is mondta, hogy nem lehet autopilotnak nevezni, mert nem az. De az lesz. Legalább is azt ígérik. Majd meglátjuk.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/ ... F3eemyFBp0
:x :lol:
"A futball alapvetően egy észjáték lenne, egy nagy sebességű, valós idejű stratégiai játék, amiben nem mindig neked kell adnod a gólpasszt, nem mindig neked kell lőnöd a gólt, de nem is mindig neked kell megszerezned a labdát."
K

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 69416
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2020. október 26., hétfő 19:57

Hege írta: Sziasztok,

Tudja valaki hogy a mai világban lehet e valaki kamionsofőr ha szinteveszto zöldre és pirosra?

Csak az arnyalatokkal van probléma, tehát a piros és zöld egymás melle van rakva, és nem hasonló közeli árnyalat akkor látom a különbséget. :)

Előre is köszi.
Használj szemüveget. Van egy speckó, ha jól tudom.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Hege
Hozzászólások: 145
Csatlakozott: 2016. április 6., szerda 21:24

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Hege » 2020. október 26., hétfő 19:19

Sziasztok,

Tudja valaki hogy a mai világban lehet e valaki kamionsofőr ha szinteveszto zöldre és pirosra?

Csak az arnyalatokkal van probléma, tehát a piros és zöld egymás melle van rakva, és nem hasonló közeli árnyalat akkor látom a különbséget. :)

Előre is köszi.

Avatar
kiserik
Hozzászólások: 7352
Csatlakozott: 2016. március 14., hétfő 9:23

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kiserik » 2020. október 25., vasárnap 20:11

Kerlon írta:
kiserik írta:
Ahogy R24 írja, azért a 30 az nem 60. Mi mindenben is győzi le a Taycan a Model S-t?
Az agyon hangoztatott gyorsulásban, az egész Porsche technikáról meg ne is beszéljünk... Az autó belsejét meg kár összehasonlítani. Ja, fing párna nincs. Meg a techbuziságok fele nem kiforrott, bár ugye az - újfent - agyonhangoztatott autopilotra sem mondhatják már, hogy az, mert van azzal is gond...
Előbb azt írod, hogy nem a gyorsulás, most meg azt, hogy az. :hmmm: Max 1-2 tized addig, amíg a Plaid ki nem jön :D Hatótávban meg gyakorlatilag fele annyit tud. A Porschéban meg örülsz, ha elindul a szoftver. Nem bántom a Taycan-t, de dupla annyiért nem ad dupla annyit.
Autopilot: az önvezetésnek 5 szintje van. Az 5. szint a teljes önvezetés. Ha minden igaz ezt tesztelik most. Ami mindenkinek elérhető, az még nem ez. ""Csak"" vezetést segítő rendszerek, és erre fel is hívja a figyelmet az autó. Ha jól rémlik a német bíróság ki is mondta, hogy nem lehet autopilotnak nevezni, mert nem az. De az lesz. Legalább is azt ígérik. Majd meglátjuk.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!

Avatar
e.gergo
Hozzászólások: 2818
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:44
Kedvenc játékosaid: David Beckham
Tartózkodási hely: Barcelona
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: e.gergo » 2020. október 25., vasárnap 19:54

A full self driving ha jol tudom meg csak public beta stadiumban kerult ki a napokban egy kisebb teszteloi csoportnak, varhato hogy lesz vele meg gond egy darabig (ha erre gondolsz autopilot alatt, mert most ez van nagyon felkapva). Raadasul ez nem csak kibovitett verzioja az eddig is elerheto autopilotnak, hanem ha jol tudom nullarol ujrairtak az egesz szoftvert, a mogottes ML pedig elkepeszto mennyisegu videos adat feldolgozasara lesz kepes a fejlodeshez, ha lehet hinni a promonak. Ha ertenek a machine learninghez, akkor ertenem a full self drivingrol szolo technologiai cikkeket is, de igy csak fanboykodni tudok laikuskent, hogy milyen allat lesz :lol:

Disclaimer: meg csak jogsim sincs, es teslam ezen az aron nem is lenne, ha volna. De ha lenyugszik a piac, reszvenyekkel mindenkepp beszallok majd a buliba. A mostani arfolyam nagyon meme kategoria, 420.69 korul meg Musk beszamithatatlan tweetjei mellett veszelyesnek tartom a vasarlast :kalapos:

Avatar
Kerlon
Hozzászólások: 29435
Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 12:27
Kedvenc csapatod: Levante

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Kerlon » 2020. október 25., vasárnap 19:27

kiserik írta:
Kerlon írta:
Én nem a gyorsulásra gondoltam, ha erre gondolsz. Aki meg 30 milluoert vesz a modelt, annak sanszosan futja 60 Porschera is, ami mindenben legyozi es meg belul autonak is erzed. Meg hat, megis csak egy Porsche.
Ahogy R24 írja, azért a 30 az nem 60. Mi mindenben is győzi le a Taycan a Model S-t?
Az agyon hangoztatott gyorsulásban, az egész Porsche technikáról meg ne is beszéljünk... Az autó belsejét meg kár összehasonlítani. Ja, fing párna nincs. Meg a techbuziságok fele nem kiforrott, bár ugye az - újfent - agyonhangoztatott autopilotra sem mondhatják már, hogy az, mert van azzal is gond...
"A futball alapvetően egy észjáték lenne, egy nagy sebességű, valós idejű stratégiai játék, amiben nem mindig neked kell adnod a gólpasszt, nem mindig neked kell lőnöd a gólt, de nem is mindig neked kell megszerezned a labdát."
K

Avatar
kiserik
Hozzászólások: 7352
Csatlakozott: 2016. március 14., hétfő 9:23

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kiserik » 2020. október 25., vasárnap 16:08

Kerlon írta:
kiserik írta:
Tökéletesen tükrözi a jelenlegi helyzetet. Sikerült építeni egy sportautót, ami utólér egy 7 éves szedánt :D Kívül belűl simán lekörözi minőségben, luxus, de másfélszer annyiba is kerül a hatótávban viszont jócskán elmarad.
Én nem a gyorsulásra gondoltam, ha erre gondolsz. Aki meg 30 milluoert vesz a modelt, annak sanszosan futja 60 Porschera is, ami mindenben legyozi es meg belul autonak is erzed. Meg hat, megis csak egy Porsche.
Ahogy R24 írja, azért a 30 az nem 60. Mi mindenben is győzi le a Taycan a Model S-t?
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 69416
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2020. október 25., vasárnap 10:43

Kerlon írta:
kiserik írta:
Tökéletesen tükrözi a jelenlegi helyzetet. Sikerült építeni egy sportautót, ami utólér egy 7 éves szedánt :D Kívül belűl simán lekörözi minőségben, luxus, de másfélszer annyiba is kerül a hatótávban viszont jócskán elmarad.
Én nem a gyorsulásra gondoltam, ha erre gondolsz. Aki meg 30 milluoert vesz a modelt, annak sanszosan futja 60 Porschera is, ami mindenben legyozi es meg belul autonak is erzed. Meg hat, megis csak egy Porsche.
Azért 30 és 60 között baromi nagy az ugrás.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Avatar
csababarca
Hozzászólások: 4627
Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: csababarca » 2020. október 25., vasárnap 10:36

flori írta: Van most gamer magyar kupa a MOL szervezésében, leginkább fifa. Sikerült beleszaladnom egy hirdetésbe, az alábbi emberekkel a plakáton: Csuti, Kulcsár Edina, Köllő Babett, Curtis. Még egyszer mondom, esport rendezvény. Annyira legalja ország vagyunk. :lol:
megélhetési mocskok, főleg ez a Kulcsár meg Kulcsárné Csuti, ez a kettő kb a legalja, semmi teljesítmény mögöttük.
de a cégek a hülyék hogy alájuk tesznek mindent, komplett házakat, medencéket, stb.
"Ma is itt ül lomhán, petyhüdten,
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."

Avatar
flori
Hozzászólások: 4446
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:52
Tartózkodási hely: Budapest

Re: OFF

HozzászólásSzerző: flori » 2020. október 25., vasárnap 10:28

Van most gamer magyar kupa a MOL szervezésében, leginkább fifa. Sikerült beleszaladnom egy hirdetésbe, az alábbi emberekkel a plakáton: Csuti, Kulcsár Edina, Köllő Babett, Curtis. Még egyszer mondom, esport rendezvény. Annyira legalja ország vagyunk. :lol:
¡Va!
¡1, 2 y 3, Madrid!

Avatar
Kerlon
Hozzászólások: 29435
Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 12:27
Kedvenc csapatod: Levante

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Kerlon » 2020. október 24., szombat 13:19

kiserik írta:
Kerlon írta:
Azért a Taycant ne vedd ide, a Porsche mindenhogy más szint. :D
Tökéletesen tükrözi a jelenlegi helyzetet. Sikerült építeni egy sportautót, ami utólér egy 7 éves szedánt :D Kívül belűl simán lekörözi minőségben, luxus, de másfélszer annyiba is kerül a hatótávban viszont jócskán elmarad.
Én nem a gyorsulásra gondoltam, ha erre gondolsz. Aki meg 30 milluoert vesz a modelt, annak sanszosan futja 60 Porschera is, ami mindenben legyozi es meg belul autonak is erzed. Meg hat, megis csak egy Porsche.
"A futball alapvetően egy észjáték lenne, egy nagy sebességű, valós idejű stratégiai játék, amiben nem mindig neked kell adnod a gólpasszt, nem mindig neked kell lőnöd a gólt, de nem is mindig neked kell megszerezned a labdát."
K

Avatar
kiserik
Hozzászólások: 7352
Csatlakozott: 2016. március 14., hétfő 9:23

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kiserik » 2020. október 24., szombat 12:47

Kerlon írta:
kiserik írta: R24:
Megmarom magam, bakker! Még Kerlonnal is egyetértettünk abban, hogy a Tesla nem az átlag embernek, főleg nem az átlag magyar embernek való. Ahogyan az átlag ember nem vesz Ferrarit sem, de még BMW-t sem. Az átlag magyar ember Suzukit meg Dacia-t vesz. Az átlag magyar embernek ott a Renault Zoé, állami támogatással meg lehetett venni 8,5 millió Ft-ért remek hatótávval. Remek kis autó. Vagy ott az e-Niro, Leaf, Ioniq. Mind mind elérhetőek voltak 8,5 millió Ft-tól. (ugye 11 millió alatti autóra lehetett igényelni 2,5 millió támogatást).
A Tesla más kávéház. Azt nem vesz átlag magyar nagyon sokáig. Az átlag amerikai vagy nyugat európai az vesz, a magyar az nem.


Remek példa az Audi e-tron. Nem tudják gyártani. Nincs akksi. Ebben is nagyon le van maradva a konkurencia. A Tesla maga gyártja az akksikat is. Ők fejlesztik, ők gyártják. Mellesleg eddig ezek az autók aránytalanul drágák: eTron 26 milliótól, Taycan 50-60 millió. Egyszerűen nem tudnak olyan prémium autót gyártani gazdaságosan. Az ID3 is 14 millió és abban semmi sincs.
Azért a Taycant ne vedd ide, a Porsche mindenhogy más szint. :D
Tökéletesen tükrözi a jelenlegi helyzetet. Sikerült építeni egy sportautót, ami utólér egy 7 éves szedánt :D Kívül belűl simán lekörözi minőségben, luxus, de másfélszer annyiba is kerül a hatótávban viszont jócskán elmarad.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2020. október 24., szombat 12:40

kiserik írta: R24:
Megmarom magam, bakker! Még Kerlonnal is egyetértettünk abban, hogy a Tesla nem az átlag embernek, főleg nem az átlag magyar embernek való. Ahogyan az átlag ember nem vesz Ferrarit sem, de még BMW-t sem. Az átlag magyar ember Suzukit meg Dacia-t vesz. Az átlag magyar embernek ott a Renault Zoé, állami támogatással meg lehetett venni 8,5 millió Ft-ért remek hatótávval. Remek kis autó. Vagy ott az e-Niro, Leaf, Ioniq. Mind mind elérhetőek voltak 8,5 millió Ft-tól. (ugye 11 millió alatti autóra lehetett igényelni 2,5 millió támogatást).
A Tesla más kávéház. Azt nem vesz átlag magyar nagyon sokáig. Az átlag amerikai vagy nyugat európai az vesz, a magyar az nem.
Kerlon írta: Én arra leszek kíváncsi, hogyha az Audinak lesz 2-3 tisztán elektromos autója és nem csak SUV, akkor a Teslaval mi lesz. Nehezen képzelem el, hogyha nem lesz egyedi, akkor ne a bevállt prémiumot vegyék meg. Főleg, hogy a Tesla belseje egy szerintem rettentően igénytelen főleg majd egy Audi/Mercedes/BMW vagy bármelyik prémium autó belsejéhez képest. Arra tippelek, hogy ilyen VW szintre lövik majd be őket, átlag felett, prémium alatt, de lesz prémium felé húzó modell, mint egy Arteon.


Tesla nem hiszem, ID3-ra várható a belépő autó, de pl az alapfelszereltség is lehet magasabb, mint egy Golf belépőnek vagy akár a teljesítmény.
Remek példa az Audi e-tron. Nem tudják gyártani. Nincs akksi. Ebben is nagyon le van maradva a konkurencia. A Tesla maga gyártja az akksikat is. Ők fejlesztik, ők gyártják. Mellesleg eddig ezek az autók aránytalanul drágák: eTron 26 milliótól, Taycan 50-60 millió. Egyszerűen nem tudnak olyan prémium autót gyártani gazdaságosan. Az ID3 is 14 millió és abban semmi sincs.
Az ÁTLAG magyar nem vesz új autót. Egy ÁTLAG magyarnak nincs 8,5 milliója új kocsira. Az ÁTLAG magyar 2-3-5-10 éves használtat vesz. És ha már vesz, akkor "német prémiumot", mert az a menő. A másik végleg meg a Dacia és társai. A köztes, tudatos autóvásárló kevés.
Az elektromos autózás inkább az átlag-feletti, tudatos vásárlórétegé lesz. Akik az elején "csakazértis" 500-600 lóerős, német prémiumot vesznek majd.

Avatar
Kerlon
Hozzászólások: 29435
Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 12:27
Kedvenc csapatod: Levante

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Kerlon » 2020. október 24., szombat 12:36

kiserik írta: R24:
Megmarom magam, bakker! Még Kerlonnal is egyetértettünk abban, hogy a Tesla nem az átlag embernek, főleg nem az átlag magyar embernek való. Ahogyan az átlag ember nem vesz Ferrarit sem, de még BMW-t sem. Az átlag magyar ember Suzukit meg Dacia-t vesz. Az átlag magyar embernek ott a Renault Zoé, állami támogatással meg lehetett venni 8,5 millió Ft-ért remek hatótávval. Remek kis autó. Vagy ott az e-Niro, Leaf, Ioniq. Mind mind elérhetőek voltak 8,5 millió Ft-tól. (ugye 11 millió alatti autóra lehetett igényelni 2,5 millió támogatást).
A Tesla más kávéház. Azt nem vesz átlag magyar nagyon sokáig. Az átlag amerikai vagy nyugat európai az vesz, a magyar az nem.
Kerlon írta: Én arra leszek kíváncsi, hogyha az Audinak lesz 2-3 tisztán elektromos autója és nem csak SUV, akkor a Teslaval mi lesz. Nehezen képzelem el, hogyha nem lesz egyedi, akkor ne a bevállt prémiumot vegyék meg. Főleg, hogy a Tesla belseje egy szerintem rettentően igénytelen főleg majd egy Audi/Mercedes/BMW vagy bármelyik prémium autó belsejéhez képest. Arra tippelek, hogy ilyen VW szintre lövik majd be őket, átlag felett, prémium alatt, de lesz prémium felé húzó modell, mint egy Arteon.


Tesla nem hiszem, ID3-ra várható a belépő autó, de pl az alapfelszereltség is lehet magasabb, mint egy Golf belépőnek vagy akár a teljesítmény.
Remek példa az Audi e-tron. Nem tudják gyártani. Nincs akksi. Ebben is nagyon le van maradva a konkurencia. A Tesla maga gyártja az akksikat is. Ők fejlesztik, ők gyártják. Mellesleg eddig ezek az autók aránytalanul drágák: eTron 26 milliótól, Taycan 50-60 millió. Egyszerűen nem tudnak olyan prémium autót gyártani gazdaságosan. Az ID3 is 14 millió és abban semmi sincs.
Azért a Taycant ne vedd ide, a Porsche mindenhogy más szint. :D
"A futball alapvetően egy észjáték lenne, egy nagy sebességű, valós idejű stratégiai játék, amiben nem mindig neked kell adnod a gólpasszt, nem mindig neked kell lőnöd a gólt, de nem is mindig neked kell megszerezned a labdát."
K

Avatar
kiserik
Hozzászólások: 7352
Csatlakozott: 2016. március 14., hétfő 9:23

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kiserik » 2020. október 24., szombat 12:21

R24:
Megmarom magam, bakker! Még Kerlonnal is egyetértettünk abban, hogy a Tesla nem az átlag embernek, főleg nem az átlag magyar embernek való. Ahogyan az átlag ember nem vesz Ferrarit sem, de még BMW-t sem. Az átlag magyar ember Suzukit meg Dacia-t vesz. Az átlag magyar embernek ott a Renault Zoé, állami támogatással meg lehetett venni 8,5 millió Ft-ért remek hatótávval. Remek kis autó. Vagy ott az e-Niro, Leaf, Ioniq. Mind mind elérhetőek voltak 8,5 millió Ft-tól. (ugye 11 millió alatti autóra lehetett igényelni 2,5 millió támogatást).
A Tesla más kávéház. Azt nem vesz átlag magyar nagyon sokáig. Az átlag amerikai vagy nyugat európai az vesz, a magyar az nem.
Kerlon írta: Én arra leszek kíváncsi, hogyha az Audinak lesz 2-3 tisztán elektromos autója és nem csak SUV, akkor a Teslaval mi lesz. Nehezen képzelem el, hogyha nem lesz egyedi, akkor ne a bevállt prémiumot vegyék meg. Főleg, hogy a Tesla belseje egy szerintem rettentően igénytelen főleg majd egy Audi/Mercedes/BMW vagy bármelyik prémium autó belsejéhez képest. Arra tippelek, hogy ilyen VW szintre lövik majd be őket, átlag felett, prémium alatt, de lesz prémium felé húzó modell, mint egy Arteon.
Realista24 írta: Kiegészítés, ha 10 körül elérhető lesz egy ilyen gép, azt mondom korrekt.
De nem tudom erre van e esély.
Tesla nem hiszem, ID3-ra várható a belépő autó, de pl az alapfelszereltség is lehet magasabb, mint egy Golf belépőnek vagy akár a teljesítmény.
Remek példa az Audi e-tron. Nem tudják gyártani. Nincs akksi. Ebben is nagyon le van maradva a konkurencia. A Tesla maga gyártja az akksikat is. Ők fejlesztik, ők gyártják. Mellesleg eddig ezek az autók aránytalanul drágák: eTron 26 milliótól, Taycan 50-60 millió. Egyszerűen nem tudnak olyan prémium autót gyártani gazdaságosan. Az ID3 is 14 millió és abban semmi sincs.
Járjatok nyitott szemmel, legyetek bátorak!

Avatar
Kerlon
Hozzászólások: 29435
Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 12:27
Kedvenc csapatod: Levante

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Kerlon » 2020. október 24., szombat 12:00

Én arra leszek kíváncsi, hogyha az Audinak lesz 2-3 tisztán elektromos autója és nem csak SUV, akkor a Teslaval mi lesz. Nehezen képzelem el, hogyha nem lesz egyedi, akkor ne a bevállt prémiumot vegyék meg. Főleg, hogy a Tesla belseje egy szerintem rettentően igénytelen főleg majd egy Audi/Mercedes/BMW vagy bármelyik prémium autó belsejéhez képest. Arra tippelek, hogy ilyen VW szintre lövik majd be őket, átlag felett, prémium alatt, de lesz prémium felé húzó modell, mint egy Arteon.
Realista24 írta: Kiegészítés, ha 10 körül elérhető lesz egy ilyen gép, azt mondom korrekt.
De nem tudom erre van e esély.
Tesla nem hiszem, ID3-ra várható a belépő autó, de pl az alapfelszereltség is lehet magasabb, mint egy Golf belépőnek vagy akár a teljesítmény.
"A futball alapvetően egy észjáték lenne, egy nagy sebességű, valós idejű stratégiai játék, amiben nem mindig neked kell adnod a gólpasszt, nem mindig neked kell lőnöd a gólt, de nem is mindig neked kell megszerezned a labdát."
K

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 69416
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2020. október 24., szombat 11:58

Kiegészítés, ha 10 körül elérhető lesz egy ilyen gép, azt mondom korrekt.
De nem tudom erre van e esély.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema


Vissza:

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: 5 regisztrált és 0 vendég