Korábban panaszkodtak is miatta a versenyzők többsége. De úgy látszik (gondolom) a pénz nagy úr, mind csöndben maradt és teszi a dolgát. Márciustól-novemberig azért húzós egy idény (még ha ez az idei ilyen kurta is lesz).Süti írta: Az se mindegy, hogy lassan 2x annyi futamból áll egy szezon.
Akik meg korábban azzal jöttek, hogy MSC alatt is a legjobb kocsi volt, azért nyerte agyon magát, meg lehet nézni most. Anno már Alonso, Kimi, Coulthard, Montoya is cibálta az oroszlán bajszát, 2 évben is elég szoros volt Schumi számára a dolog, míg Lewis olyan simán húzza be a címeket, amit soha nem lehetett tapasztalni.
NSO-n van külföldi sajtóvisszhang a futamról, azokat szoktam átfutni. Sok igazság van bennük. Korábban legalább Rosberg erőlködősre késztette Lewist , míg most "Bottas, full középszer uraság" csak megy utána, csak a rajtnál van egy kis helyezkedés. Jó rég volt, na:
Amikor az ember azt hiszi, nincsen lejjebb, mindig pofára esik, és megtapasztalja, hogy de, van!A RAJONGÓK VISSZASÍRJÁK ROSBERGET. Utoljára ugyanis 2016-ban fordult elő, hogy a domináns Mercedesen belül igazi csata alakult ki a világbajnoki címért. Akkor Nico Rosberg le is tudta győzni Lewis Hamiltont az idény végén, csakhogy a visszavonulása után más lett a helyzet a Mercedesnél Valtteri Bottas érkezésével. Ez pedig – főleg az igazán erős riválisok hiánya miatt – sokszor a német istálló kettős győzelmét eredményezi, ráadásul nem túl izgalmas versenyek végén.
