AS: According to regulations rule #12 Ramos & Garcia were not contesting for the ball therefore no foul can be called. Even for a reckless act to be flagged both players must be disputing the ball. Ramos accidentally stepped on a rival foot without even looking. No foul.KovaLlos írta:A les miatt nem 11-es persze.flori írta: https://twitter.com/gerardromero/status ... 53793?s=20
Itt látszik, hogy teljesen véletlen volt. Nem is néz hátra, plusz ahogyan elesik.
1) nem is volt arra a labda
2) lesen volt
3) nem volt szándékos
Ha ezt a pálya közepén csinálja, lefújtad volna? És szabad befele?
Labda nélkül talpalás=szabályos?
Miért lépett volna ekkorát hátra csak úgy?![]()
Lefújom,piros vagy sárga és labdafeldobás.
Maradj inkább csendben.