
Több ilyet!
HozzászólásSzerző: Süti » 2019. december 7., szombat 8:16
HozzászólásSzerző: Tádám » 2019. december 7., szombat 7:30
HozzászólásSzerző: Tádám » 2019. december 6., péntek 22:30
HozzászólásSzerző: ferni » 2019. december 6., péntek 22:13
HozzászólásSzerző: Tádám » 2019. december 6., péntek 22:06
HozzászólásSzerző: besteve7 » 2019. december 6., péntek 21:59
HozzászólásSzerző: Tádám » 2019. december 6., péntek 21:50
HozzászólásSzerző: Kerlon » 2019. december 6., péntek 18:09
HozzászólásSzerző: Tádám » 2019. december 6., péntek 15:21
HozzászólásSzerző: Kerlon » 2019. december 3., kedd 21:42
HozzászólásSzerző: Victor » 2019. december 3., kedd 21:27
üdv a klubban. én is most bővítek, nálam 1x32 van és 1x25, 2x16 amperre fogunk emelni. itt a villanyszerelő munkadíja 220.000 (Te hol vagy helyileg, hogy "csak" 170?füst, bocs a teljesen mellékvágány kérésért csak úgy látom szakember vagy. 3x25 amperre emelek hálózatot épp vidéken, a szolgáltató felé mindez kb 160, a villanyszerelőnek 170 ezer forintos szerelési díj és anyagköltség lesz. Szerinted ez reális/drága/olcsó árazás? A szolgáltató nyilván standard ár, a munka/anyagdíjra vagyok kíváncsi.
HozzászólásSzerző: Marky » 2019. december 3., kedd 21:26
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2019. december 3., kedd 18:55
HozzászólásSzerző: major » 2019. december 3., kedd 18:26
Tesla.hu-n a Model 3 legolcsobb valtozata 54k Euro de siman felmegy 80ig is mig pl az e-Golf legalabbis ITT valoban 30k korul mozog. Ne ertsd felre nem azt mondom, hogy olyan jo mint a tesla stb. csak en egy kalap ala veszem az osszes elektromos autot es arra ertem, hogy arban nincs olyan szakadek.major írta:34k egy tesla europaban?Bencze írta:
Porsche Taycan komoly konkurencia lehetne a Teslanak, ha egy Model 3 nem harmadaba kerulne ($105k vs $35k). Volt “szerencsem” egy Chevy Boltot ($36k) hasznalni nehany napig aminek a toltese nagy szopas volt. Szinte lehetetlen megfelelo toltot talalni ami a Chevy altal megadott 40 perc alatt 80%-ra feltoltene a kocsit, helyette gyakorlatilag kizarolag 110v-os tolto elerheto ami jelentosen megnoveli a toltesi idot. Tesla toltoallomasbol bezzeg van vagy 20 a varosban. Ez eleg nagy szakadek szerintem.
Onvezeto autok forgalomban? Legfeljebb olyanok, amik betolatnak a parkolohelyedre. Bar lehet a Teslakra gondoltal ami csak egy ujabb erv miert van hatalmas kulonbseg teslak es mas elektromos autok kozott.
Googlere gondoltam nem kimondott gyartora nekik mentek mar 2011-tol forgalomban onvezeto autoik Kaliforniaban vagy nevadaban de persze tevedhetek nem astam bele magam, hogy mennyire onvezetoek. De ja mar csak a rasegites is sok tapasztalatot ad.
HozzászólásSzerző: füst » 2019. december 3., kedd 17:39
Nem tudom jól értem-e.Halfkey írta: füst, bocs a teljesen mellékvágány kérésért csak úgy látom szakember vagy. 3x25 amperre emelek hálózatot épp vidéken, a szolgáltató felé mindez kb 160, a villanyszerelőnek 170 ezer forintos szerelési díj és anyagköltség lesz. Szerinted ez reális/drága/olcsó árazás? A szolgáltató nyilván standard ár, a munka/anyagdíjra vagyok kíváncsi.
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2019. december 3., kedd 17:01
HozzászólásSzerző: major » 2019. december 3., kedd 16:58
34k egy tesla europaban?Bencze írta:Porsche Taycan komoly konkurencia lehetne a Teslanak, ha egy Model 3 nem harmadaba kerulne ($105k vs $35k). Volt “szerencsem” egy Chevy Boltot ($36k) hasznalni nehany napig aminek a toltese nagy szopas volt. Szinte lehetetlen megfelelo toltot talalni ami a Chevy altal megadott 40 perc alatt 80%-ra feltoltene a kocsit, helyette gyakorlatilag kizarolag 110v-os tolto elerheto ami jelentosen megnoveli a toltesi idot. Tesla toltoallomasbol bezzeg van vagy 20 a varosban. Ez eleg nagy szakadek szerintem.major írta: Azert nem olyan nagy a szakadek mar a tobbi elektromos auto es a Tesla kozott.
csak nezd meg Amerikaban mar miota forgalomban vannak az onvezeto autok.
Onvezeto autok forgalomban? Legfeljebb olyanok, amik betolatnak a parkolohelyedre. Bar lehet a Teslakra gondoltal ami csak egy ujabb erv miert van hatalmas kulonbseg teslak es mas elektromos autok kozott.
HozzászólásSzerző: BlancoMark » 2019. december 3., kedd 16:22
+1Anthony írta:Ez is nagyon kellene. Főleg kisebb városokban könnyen megoldható lenne: ahol én lakom, kb. 140 ezres város, én kvázi betiltanám az autós forgalmat: csak főutakon lehetne közlekedni autóval, legyen 4x annyi autóbusz, tessék tömegközlekedni, biciklizni, és akkor lehetne nyugodtan rollerezni is. A kommunizmusban is közlekedtek az emberek, amikor 10-ed annyi autó létezett. Most kényelmesebb? Persze. Több helyre kell eljutni? Igen. De ettől függetlenül brutálisan lekorlátoznám az autó használatot.major írta: Szemleletvaltas kell, azt kellene elerni, hogy a varosokban az emberek ne is nyuljonak autohoz, tomegkozlekedes es car sharing ez kellene legyen az elsodleges es talan ez is ami megvalosithato, nem az h most akkor hajtson mindeki elektromost mert az zold.
Nagyobb városokban nehezebb, ott óriásiak a távolságok. De ott is a tömegközlekedést kell támogatni ezerrel.
HozzászólásSzerző: füst » 2019. december 3., kedd 15:51
Fajlagosan olcsóbb mint a solar.Az atommal csak két baj van: nagyon drága kiépíteni és iszonyatosan (na itt szó szerint iszonyatosan) veszélyes. Emlékezzünk itt meg Fukushimára
Jelenlévő fórumozók: 6 regisztrált és 0 vendég
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem