Utóbbival teljesen egyetértek. A napi töltögetés meg nem tudom, hogy mennyire lesz reális. A legtöbben napi 50 km-nél kevesebbet használják az autójukat és, ha napi szinten is felrakja tölteni, akkor akár egy szabályozott lassú töltéssel is lehet tölteni. Ugye a korábban említett az 8-10 órát vesz igénybe.füst írta:Szerintem te is tudod hogy a csúcsfogyasztás este 7-10 között van. Amikor hazaérnek a népek a napi tevékenységből és már világítani is kell.Szerintem annyira nem lesz sikítófrász. Nappal sokkal több fogyasztó működik, ami estére kihullik.
Képzeld el ezt egy 40 lakásos társasháznál.Egy-egy otthoni használatra töltő 16 amperrel tölt fázisonként, 2-11 kW kb fázis számtól függően, mintha egésznap klímáznál kb.
Az energiafelvétel nem ugyanott történik, ezért nem ugyanaz a biztosító látja el a klímát, mint az aksitöltőt. Rengeteg új fogyasztói csatlakozót kellene kiépíteni, olyan szinten kéne ehhez fejleszteni a kisfesz hálózatot, amihez garantálom hogy nincs meg az áramszolgáltatók forrása.
40 lakásos társasháznál, illetve panel tömböknél a töltés szerintem kivitelezhetetlen. Parkoló helyenként töltő kiépítés túlzott lenne.


